Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Yenisi başlar

Yenisi başlar
 

Umut aşkı besler her solan gülde mutlaka yenisi başlar..


Uzaklardan gelen bir tebessümle irkilmişti yüreğim tanımıyordum, tanıdığımda tutuldum öylesine, anlamlar yükledim gün boyu.. O da yüreğinin Öz’üne anlamlar yükleyip hayatında yoluna bakarak devam etmiş mantığı yön vermiş kalbine kapılmış gitmiş, gitmeye çalışmış ..

Aşk’a vurulmuş yüreğindeki sızıyı gördüğümde anladım, kapılmak çok sevmek istemiş, belki de bilmediği huyları öğrenip değiştirmek, aynanın dış yüzünü gördüm, meğerse içine doğru keşfe çıkamamışım..

Ama görünen o ki, umulduğu gibi değilmiş onun aşkı, mantığını takmış koluna yoluna bakmış, ilerlemiş ömür boyu..

Aşkın romantikliğine kanmış bu son demiş, nice son denilen noktalar koyduğumuz gibi sonumuzdur sanmış, aşkın büyüsüne kapılmış gidivermiş işte..

Uyanmış artık o rüyadan o güzel tebessüm, düşünmüş karar vermiş son noktayı koymanın gerektiği, rüyadan onu mantığı uyandırmış kendine gel yenile hayatını demiş..

Düşünüp tartmış yüreğini ölçmüş terazi ile son noktayı koymuş sonunda..

Hayatının yeniden başlaması için bir adım atmış, aşkın büyüsü bozulup gitmiş, uyanmış mantık yüreğe dur demiş..

Yüreği ile bakmayacaktı hayata çünkü hep hayal kırıklığı  yaşıyordu bu yüzden mantığı çıktı karşısına dur demişti..

Hayat yeniden başlıyor ,

Her sonun bir başlangıcı olduğu gibi,

Hayatın seni takıp ediyor an ve an..

Unutma ve tebessümünü eksik etme o güzelim yüzünden..

Çünkü hayatın yeniden başladığı anda eksilen sadece kaybeden olur, dostlar ömrün boyunca yanıbaşındadır,

İyiki varsın yüreğimin Öz’ü..

Hayat Güzeldir,

Hayat’ın Öz’ünü yakalayacaksın..

Bir aşk sonlanmışsa elbet, yenisi başlar yüreğinde sabret..

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..