Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '13

 
Kategori
Siyaset
 

Yerel seçimlere doğru Didim...

Yerel seçimlere doğru Didim...
 

 

Yapılan anketlere, değerlendirmelere ve tahminlere göre Didim ilçemizde CHP açık ara önde görünüyor… Haliyle, CHP aday adayları arasında da aday olmak için bir yarış başladı…

Bunu, bir demokrasi yarışı olarak görmek gerekiyor… CHP’nin, Didim’de adayını belirlemek için kamuoyu yoklamasına başvurması bekleniyor… Basına da yansıyan diğer duyumlara göre ise üyeler bazında yapılacak ön seçimle adayın belirleneceği söyleniyor… Bu iki durumun birbirinden çok farklı olduğundan aday adaylarını farklı etkileyeceğini düşünüyorum…

Üyeler veya delegeler bazında yapılacak ön seçimde şimdiki belediye Başkanımız Mümin Kamacı daha şanslıdır… Kamacı’nın örgütçü olduğunu, örgütün yapısını iyi bildiğini herkes biliyor… Geçmiş dönemlerde yapılan delege ve ilçe yönetimi seçimlerinde bu gücünü kullandığını hepimiz biliyoruz…

Eğer aday belirlemesi, Didim ilçemizde yapılacak kamuoyu yoklaması –anketlerle- yapılacaksa, Mümin Kamacı, Mehmet Soysalan, Murat Kalaycı ve M. Erçin Sandalcı’nın eşit şanslara sahip olacağını düşünüyorum…

Eğer, aday belirlemesi üyelerin katılımıyla yapılacak bir ön seçimle yapılırsa, aday adaylarından bazılarının bir diğer adayın lehine olmak üzere çekileceğini düşünüyorum…

Aday belirmede sandık mı olsun, anket mi olsun tartışmaları çok yerde yapılıyor… Üyeleri ellerinde tutan, örgütçü yanları güçlü adaylar,  ön seçim sandıkları istiyorlar… Diğer aday adayları da bu durumu bildikleri için ön seçimli sandık yerine anket istiyorlar…

Bunun başka bir yolu var mı diye soracak olursanız, bana göre var… Her ikisi de olsun… Önce bir anket yapılsın, en iyi sonucu olan iki aday adayı üyelerin katılımıyla ön seçimle seçilsin…

Bu yol daha demokratik ve gerçekçi olur diye düşünüyorum… Aday adayları arasında bir kırılmayı da önler…

Didim CHP’de tüm bunlar yaşanırken, AKP aday belirleme çalışmalarına, toplantılarına devam ediyor… CHP’nin çıkaracağı aday, AKP açısından da çok önem kazanıyor…

Her ne kadar İlçemizde CHP açık ara önde gözükse de, ülke genelindeki siyasi rüzgârların etkisiyle, değişimlerle, gelişmelerle, birleşmelerle, ittifaklarla AKP göstereceği güçlü bir adayla, Didim’de seçimi kazanabilir…

Didim’e yönelik siyasi gelişmeleri bu sayfalarda değerlendirmeye devam edeceğim…Tüm aday adaylarına başarılar diliyorum...

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..