Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yeri Var

Yolda yürüyorum. Biri diğerine arabamı şuraya koyabilir miyim? oda hayır bizim arabamız gelecek, Ne olur abi beş dakika. kaldırımlar işgal edilmiş. Ara sokakta kaldırımdan inip de diğer tarafa geçmek çok zor. Her yer arabalar tarafından işgal edilmiş.

Bazıları itiraz ediyor. Yahu otopark sorunu var Belediyeler bu sorunu çözmeli. İyi de iki otoparkın olduğu yerlerde bile sıra sıra arabalar. Bizim sokakta bir araba var. Diyorlar ki üç aydır o araba orada. Yahu kardeşim hiç sormaz mısınız hırlımı hırsız mı neyin nesi, Ne kadar duyarlılar ki bir arabayı ne olduğu belli değil sokağımızda tutabiliyorlar. 

Ben cezaların caydırıcı olması taraftarıyım. Belediyeler otoparkları arttırsın. Yalnız otoparklar artınca da aynı durum olursa cezai işlemler arttırılmalı. Sokaklar hepimizin ara sokaklara ne İtfaiye ne Ambulans girebilir. Ben araç park edenlere bunları anlatınca zaten Ambulans İtfaiye Polis buraya giremez. Kendi işimiz görülsün bakış açısı Hakim.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..