Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yetenek sizsiniz 2009 Almanya temsilcileri

Yetenek sizsiniz 2009 Almanya temsilcileri
 

2009 "Yetenek sizsiniz" Almanya birincileri tüylü Prima Donna ve ortağı Yvo News-on-Tour.de


Biraz evvel belli oldu; bu altı ayaklı süper yetenekleri, aylardır dualarımla destekledim.

Şükürler olsun kazandılar.

İçim içime sığmıyor, bu haberi sizlerle paylaşmadan yatağıma uzanmak ne mümkün…

Bana şu anda; adaları modaları, kapanan açılan kapıları, kafamı karıştıran sözleri yazıları unutturdu… Doğanın uyumlu varlıkları.

Sahibine diyemem, ortağına 1 0 0.000 Euro kazandırdın!

Nazar değmesin!

PRİMA DONNA süper yetenek tüylü kuçu kuçu güzel kız!

Seni canı gönülden kutluyorum!

36.000 adayın içinden birinci olmak…Beşeri geride bırakmak…

Ülkeni; ülkeler arası “Yetenek sizsiniz” yarışmasında temsil etmek…

Ben sana ne desem bilmem ki…

Hav! Hav! Hav! Bravo!

Havalı, burnu ıslak yeteneklim; şovuna bayıldım, kemiğin bol olsun!

Ortağın YVO(İVO) İzmirli hayranların: Orti, Nano, Robert, Alev ve vatanın Almanya, seninle gurur duyuyor!

Ne mutlu sana!

20.Aralık 2009 Pazar

Alev Meisel İzmir’den

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..