Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Yeterse yeter artık!

Yeterse yeter artık!
 

Sabah 07:40... Uyuya kalmışım yine. Normalde saat 07:30 'da servise binmem lazımdı. İyi uyumuşum ama. Saat 07:00'de kalkardım normalde ama bu sabah 40 dakika daha fazla uyumuşum. Sallana sallana çıktım evden. Kahvaltımı 3 senedir ofisimde yapıyorum. Arkadaşlarla goygoy eşliğinde tıkınıp zıkkımlanıyoruz yarım saat. Sonra 08:30 gibi oturuyoruz bilgisayar başına akşam 18:00 'e kadar takada tukada takada tukada klavyelerin anasını ağlatıyoruz. Çiz çiz nereye kadar. Şimdiye kadar çizdiğim çizimleri hesaplasam burdan Fizan'a kadar yol olur. Hatta Alamanya'ya kadar :)) Yolda yürüken gözüme yine beklediğim ve heyecanla kestiğim insan tipleri takıldı. Milletçe trafikten, otomobillerin fazlalığından ve çevremizi kirletmelerinden bıktık usandık. Egzost ( hilk dilinde EKSOZ ) dumanının bizi duman etmesi , yolların yürünmeyecek safhada kalabalıklaşması, insanların kullandığı kalitesiz deodorantların ( gerçi hepsi zararlı ama ) ozoncuğumu delmesi vesaire vesaire. . . Bunlar çevremizi etkileyen maximum etkenler. Yolda yürümek imkansızlaşmaya başladı dediğim gibi.

Otomobillerden sonra şimdi de motorsikletler çoğalmaya başladı trafikte. Nedir o kardeşim öyle yahu. Sanki Çin'de ( bu arada Çin'i şiddetle kınıyorum. Biz hala Çin mallarını kullanmaya devam edelim salak gibi ) yaşıyoruz. Bilirsiniz orada otomobilden çok motorsiklet ve ufak motorlu taşıtlar var. Kendimi öyle hissettim valla. Karşıdan karşıya geçmek için araçların arasında yolda , olimpiyat kayakçıları gibi fıttırı fıttırı slalom yapa yapa yürümek zorunda kalıyorum. Belde fıtık mıtık kalmadı vallaha. Oooh dünya varmış :)) İnsanın beli çıkar o kadar kıvırırsa. Hatta dansöz olmak isteyen bayanlar varsa burada rahatça antreman yapabilirler :) 9 - 8 'lik bir arap havası eşliğinde :)))

Ekranda gözüme dün akşam; bir müzik kanalında klip gözüme takıldı. Klip bir tersanede çevrilmiş. Konusunun işçilerle ya da iş kazalarıyla alakası yok. Etrafta gemiler filan var normal olarak; 3-4 tane kız, bir de klibin başrol saçmalığı erkek şarkıcı var. O kadar saçma bir ortam ki Hintlilerin klipleri daha çekici gelir insana. Şarkıda çocuk sevdiği kıza serzenişlerde bulunuyor. "Seviyorum hüleeağğğynn seniğğğğ " diye böğürüyor. Popçunun adını hatırlamıyorum şimdi (hiç de önemli değil bence) hem dans ediyor şıpıdık şıpıdık hem de çıkmış merdivenin tepesine "aşkım sev beni sevsene. Niye gittin bizim eleeee hopdada hopdada laaay lay lay hooopp..." gibi saçma sapan sözler... (sözlerini kafamdan attım dostlarım ne de olsa gerçeği de saçma sapan)

Arka planda da az önce bahsini yaptığım dansçı kızlar kafalarında baretlerle merdivenin iç kısmında basamaklarda *çüğünüp duruyorlar. (*anlamsız figürler). Altlarında kısacık seksi şortlar, üzerlerinde beyaz sıfır kollu badyler ile dans etmeye çalışıyorlar. Hadi tamam buraya kadar klip deyip geçelim. Bu saçma kliipler hergün çıkıyor ekranlarda. Yalnız; anlamadığım şey şu. Bir genç sevdiğine duyduğu özlemi ya da aşkı neden bir ağır sanayi ortamında duyar ki? Çok ağır bir sevgiyle mi seviyor kızı? Yoksa "bak çalışıyorum işim de var, tersanede saçma sapan haraketler yapıyorum arkamda kızlarla" diye mesajmı vermek istiyor? Hadi sen erkek olarak oradasın. Peki o kızlara ne demeli? O şortla, sütun gibi vücutlarla başınıza o ortamda ne geleceğinizi bilmiyor musunuz? Hadi baretler kafanızı koruyacak. Peki ya diğer açıkta kalan bacacıklarınızı kim koruyacak? Valla işçiler işi bırakıp size dalarsa gözleri o gemi batar kardeşim.

" La Osman bak ula bak bak bak. Yavrulara bek laağğğn. Vışş ne kıvırttırıyo laağğn . "
_
" Lan oğlum Murtaza lağğn tikat etsene oğlum kaynağı bana yaptın laağn . Gemiyi kaynatacaksın oğğlum beni deell lağğn . . . "

" Hadi yaa. Çok pardon aşkım yaa. Sana mı kaynak yaptım. Özür özür... "
_
" Ne aşkımı lan ayı. Pardon çıkalı ayılar da çoğal haaa:... zuha haaha ha ha ahhhh...

" Hu haaaa haha ahahahahaaa "...

Bence Taytanik'i yaparken de bu kızlardan varmış herhelde üretim sahasında :)) Baksana gemi batıverdi bi salsoda :) Ooof of daha ne kadar bu saçmalıkları seyredeceğiz? Saçma sapan bu klipler, gına getiren şarkı söyleme, dans etme, yemek yeme, hayvan çiftleştirme, adrenalin yükseltmeye çalışan saçma hoppidik yarışmalar, tasını eleğini çoktan duvara asmış ve o elekleri artık küf tutmuş tarihi eser jüri üyeleri, dest-i izdivaçtan çok kadınsızlıktan- erkeksizlikten abazan kalmış insanların sanki dışarda insan kalmamışcasına stüdyolarda eş aradığı programlar, suyu çıkmış Kurtlar Vadisi , bizi sanki çok ilgilendiren ve ünlülerin her sene yaptığı tatilin görüntülerinin olduğu magazin programları, bir hafta boyunca morgda bekletilen Maykıl Ceksın sen de öleceksın haberleri ne zaman bitecek ? Yeteeer diye bağırmak istiyorum bir yerlere çıkıp.

Ben bıktım bunlardan. Siz bıkmadınız mı hala ?

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..