Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yetmedi mi artık?

Sizleri bilemiyorum, ama ben artık doydum bu seçim tartışmalarından. Halkın gücünün 1 yerlere kadar yettiği, ondan sonrasına da meclisin karar verdiği, c.baskanlığı seçimlerinde kim olsun? o, olmasında, su olsun? bir aldatmacadır, uyutmadır gidiyor!

Yahu, once halkin 1 fikrini sorsaniz, ilk once anayasayi degistirmekle baslasiniz islere? ne dersiniz sayin, buyuk milletvekillerimiz? halkdan da buyuk olamazsiniz ya? Neden bizlerin fikri sorulmuyor? neden yuzde 70 ayri dusunurken, yuzde 30 da takiliyoruz?Neden?

Boyle 1 ulkede yasasaniz, secim hakkiniz sadece parti secmek olarak size taninsa, diyelim 1 partiye oy verdiniz, o partinin milletvekilleri hakkin da 1 bilginiz, ve spesifik 1 milletvekilini sectirme sansiniz yoksa! O, ulkenin c.baskanini da sizler secemiyorsaniz eger, demokratik, adil, halkin esit ve ozgur oldugu 1 ulkede yasiyoruz diyebilirmisiniz?

Siz milletvekillerinden 1 istegimiz var, o, da su;

Eger, halki dusunup, halkla butunlesip, halki icinizde yasatabiliyorsaniz, salt meclis cogunlugu ile anayasada ki degisikligi halkin lehine degistirin ve c.baskanimizi bizler secelim .sizde halkin vekilleri olarak buna saygi gosterin! hic olmazsa bu defa!!!..

Yazimi, unlu dusunur ve yazar Albert Camus'in sozleri ile bitirmek istiyorum; " Ulkemi severim, ama adaletli olanini daha fazla".

Baska soze hacet varmi? ben bilmiyorum, ya sizler?

Saygilarimla,

LKing

 
Toplam blog
: 24
: 797
Kayıt tarihi
: 09.04.07
 
 

Merhaba blog arkadaşları, Doğma büyüme İstanbulluyum, ama bununla son zamanlarda iftihar etmek zor..