Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yıkıyorum bütün imgelerimi

Bütün imgelerimi bir put gibi yıkıyorum artık kafalar da...
Kendi görmek istedikleri şekilde ki bütün imgelerimi...
İçine sığındığınız limanı, bir bataklık;
İçinizi döktüğünüz mabedi birer çöplük yapıyorum artık!
Arındığınızı düşündüğünüz beynimle kirletiyorum artık sizi!
Hep ben vardım sağ omzunuz da, ben durdum sol yanınızda.
Şimdi basıp geçiyorum tüm bedenlerin üzerinden, bana dur diyecek kim var?
Şimdi nerdesiniz?
Yıkıyorum bütün imgelerimi... Sesimle, davranışımla, yazdıklarımla yıkıyorum...
Geldikleri gibi gittiler... Giderken bir parçamı da götürdüler...

Yıkıyorum işte imgelerimi! İtirazı olan bir adım öne çıksın!

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..