Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Yıl 1974

Yıl 1974
 

Çocukluk İşte


34 yıl önceydi. yıl 1974

Çocuğum ama seviyorum işte… Acı veriyor bu ayrılık bana. Kızmışım sevdiğime… O zamanlar diyorum ki;

“boşu boşuna sevmişim

derdim ile erimişim

sevdim seni, sevme beni

kalbim yare, hicran dolu

yoktur.. bu aşkın sonu

felek beni zor eyledi

derdime dert ekledi

gönül bağım, kopuverdi

bu ayrılık bana yetti”

1974

Etiler / İstanbul

((şair olmaya çalışıyor abisi, e kolay mı aşık aşık))

KAHPE FELEK

Dertler beni dert eyledi, ağlarım

Aşkın beni çöl eyledi , yanarım

Gönül beni terkeyledi, sızlarım…oy…oy…

Kahpe felek zor eyledi, cananım

Kuzu iken, kurt eyledi., gezerim

Derdime dert ekledi, ağlarım…oy…oy

Aşkım beni terkeyledi, yanarım

Sevdim felek ters eyledi, cananım

Nazlım beni terkeyledi, sızlarım….oy….oy

Kahpe felek az güldürdü, ağlarım

Derdime dert yükledi, bezerim

Körpe idim, kart eyledi, nelerim…oy…oy

1974

Etiler / İstanbul

((bağlamayla çalmaya çalışıyorum bu ilk acemice yazdıklarımı o aralar, kendim çalıp kendim dinliyordum, uzun hava, bozlak türünden, zaten dinleyen olsa kaçardı sanırım, çocukca ince bir ses, kendinden büyük bağlama, arkadaşlar o halimi o zaman görseydiniz, fazla gülmekten gözyaşlarına boğulurdunuz))

<ı>***çocukluğumdan itibaren iyiki günlük tutmuşum, burada hepinizle paylaşmak istiyorum, kah güleceğiz, kah üzüleceğiz.*****

<ı>

 
Toplam blog
: 74
: 350
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Ordu ilinde doğdu. İstanbul'da büyüdü. İlk ve orta, lise eğitimini İstanbul'da tamamladı. Ünivers..