Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Yılbaşı ve kırmızı...

Yılbaşı ve kırmızı...
 

Gavur icadı mı değil mi pek bilmiyorum ama,

Bir kırmızıdır gidiyor...

Hem de, epey senedir.

Karı kısmının,

şey, hatun kısmının,

o da, olmadı...

Hanımefendilerin...

donu, kilodu, tangası,

kırmızı olacak...

Uğur getiriyormuş

hangi salak yaydıysa artık.

*************

Mağzaya giriyorum.

İhtiyaç, bir iki giysi alıyorum.

Ama...

Hatunun birisi, elime bir şeyler tutuşturmaya çalışıyor.

Size bir hediyemiz var.

Anlamadım..!!

Buyrun paketinizi...

Nedir bu...?

Hanım efendilerin...!

Nasıl yani, ??

“Verende yirmisinde genç bir kız...”

Ne hediyesi bu..?

Hanım efendilerin, efendim...

Yeni yıl hediyemiz.

Hemen açmaya çalışıyorum... tabii meraktan..!

Hemen elimden tutuyor.

Açmayın lütfen, uğuru kaçar..

Hem erkekler açmaz...!

Tabii durumu anlıyorum.

"Hemen hınzırlık aklıma geliyor..."

Ya bunu geri alın,

ya da, iki tane daha vermeniz lazım... diyorum.

Bu sefer şaşırma sırası,

Yirmilik genç kızda... möl möl bakıyor...

Ya geri alın, ya da iki tane daha vereceksiniz

Yani, toplamda 3 hediyeniz olacak

- Çünkü, evde 3 hatun var

Sizin hediyeniz derim ama, onlar hiç anlamazlar.

Birimize aldın... demek ki, birimizi seviyorsun...

mazallah.. cinayet bile çıkabilir ...

diyorum.

Şaşkın ama, 2 tane daha don hediyemi veriyor.

Yüzümde gülücükler bir açılıyor bir kapanıyor...,

3 kırmızı donla dükkandan çıkıyorum.

**********

Bu donları ne yapacam bilmiyorum ama,

Eminim ki, bir daha gidersem.. beni hemen tanıyacak

Şimdi, bu don sanayisine bir teklifim daha var.

İhtiyacı olanlara, kırmızı donları versinler ve de giyen giysin.

hiççç umrumda değil.

Ya olmayanlara...!!!!!

yani, böylesi hediyelerle... don edinipte, sapık gibi elinde kalanlara.

Kırmızılar giymiş hatun verilsin efendim

Verilsin.

Gerekirse de, fetvası bile verilsin...

Neredesiniz ey ulemalar...??

***************************

Tüm insanlığın yeni yılı kutlu olsun.

 
Toplam blog
: 25
: 391
Kayıt tarihi
: 03.11.09
 
 

Bu vatanı seviyorum. Atatürk’ü seviyorum. Yaradanımı seviyorum. İnsanları seviyorum. Güzellikleri ve..