Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '14

 
Kategori
Magazin
 

Yılbaşında kim nerede çıkıyor, hangi ünlü nerede sahne alıyor

Yılbaşında kim nerede çıkıyor, hangi ünlü nerede sahne alıyor
 

çıkın çıkın çıkın anacığım...


 

Noel

Kutsal Noel

En bi kutsal

En bi kutlanası

En bi kutlanılası

Noel

Yeni yıl

Yılbaşı

Başımızın tacı

Her derdimizin ilacı

 

14 >15 olurken

Eğlenin anacığım

Gün sizin

Para sizin

Her bi şey sizin kim karışır

Alan razı satan razı

 

Geçmişi atmak

Geleceğe yol açmak

Üzüntüleri bırakmak

Sevinçleri karşılamak

Kötüleri unutmak

İyileri ummak

Eskileri def etmek

Yenileri beklemek

Med cezir

 

 

Herkeste bir niyet

İstek

Dilek

Terennüm

Umut

Hayal

Beklenti

 

Çıtayı yukarılara  taşıma

Olandan üstün olma

Birken beşe katlama

Offfff

Didaktik misyona girdim pardon

 

Bekleyin ne beklerseniz

Yıldan aydan günden hatta saatten

Hatta saniye salise

Bana ne ise

 

Şimdi bazılarınız evde ptt

Bazılarınız dışarıda ekg

Keyfiniz bilir

Ben anlamam bu işlerden

Benim günüm 1 ocaktır

Daha şönnn;))

Arayanlar için

Dolaşanlar için

Kararsızlar için

Tıkla karar ver

Hayırlı noeller tatlım

Muccckkkk;))

 

http://www.gecceci.com/ 

 

Bensel tensel not: "ekg" açıklamayı vermiyorum, çünkü amiyane ifade içeriyor,)))

son kelime ipucu baş harfi: geçirirler!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..