Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Yıldızıma söyledim

Yıldızıma söyledim
 

Gece masum ve gizemlidir


Ben yıdızıma söyledim,
Sevdiğimi uyandırma.
Dur sessizce seyreyleyim,
Hayalimi sonlandırma.

Uyusun bir melek gibi,
Düşler görsün uykusunda.
Sevgimiz bulsun nasibi,
Sevdamızı sonlandırma.

Rüyasında buluşmuşuz,
Yıldız yağıyor her yana.
Mutluluğa koşturmuşuz,
El ele verip can cana.

Gözlerinden gözlerime,
Yağar yıldız yağmurları.
Can versin de sözlerime,
Cevap bulsun soruları.

Yüreğimiz çağlıyor bak,
Gökyüzünde ışıl ışıl.
Mutsuzluklar olsun yasak,
Hüzünlere densin dağıl.

Gecelerden üzerime,
Yağan o yıldızlar var ya,
Gözlerimden sözlerime,
Yol bulsun olmasın rüya.

Yavaş yavaş uyanıyor,
Yine göz göze gelince,
Mutluluğa yol alıyor,
Sevgi yağıp ince ince.

Ruh ikizim dediğimde,
Yıldızlarımız birleşmiş.
Gönül sarayım sevgimde,
Seni alıp yerleştirmiş.

 
Toplam blog
: 20
: 722
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Doğma büyüme İzmirliyim, lise mezunuyum. Ayrıca ikinci liseyi bitirip anaokulu öğretmeni oldum. 6 Se..