Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Yıllar sonra

Yıllar sonra bana, haber salmışsın.

Perişan haldeyim, anla diyorsun.

Maziyi yâd edip, öyle kalmışsın,

Resmimi koynunda, sakla diyorsun.

 

Bunca sene geçti, şimdi aradan.

Bana söylediğin, sözler sıradan.

Çıkardım hayalini, ben anılardan.

Ara sıra olsun, yokla diyorsun.

 

Yaptıkların açtı, senle aramı.

Ben unuttum; saçın ne renk kara mı?

Bir selamla deşme, eski yaramı.

Ne olur kusura, bakma diyorsun.

 

Sinemi çürüttü, çektiğim cefa.

Var mıydı ki sende, aşka bir vefa.

Bir selam olsun, bari son defa,

Araya hasretlik, sokma diyorsun.

 

Tam arınmış iken, öfkeden kinden,

Uğraşma boşuna, çıkarma dinden.

Severken aşkını, sakındın benden.

Nerdeydin; anıları, yıkma diyorsun!

 

Şimdi bu pişmanlık, fayda etmiyor.

Sözlerin anlamsız, bana yetmiyor

Özür dilemekle, bu iş bitmiyor.

Son kurşunu kalbe, sıkma diyorsun!

 

Birdal Can TÜFEKÇİ

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..