Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Yine!!!

Yine!!!
 

 

 

 

Her çalındığında kapım, koşuyorum sen diye!

Ya da telefonun zilinde

Yüreğim elimde

Postacıya bile bahşiş verdim

O günden beri gelmedi geriye!

Mahzun gözlerim

Ağlamaklı!

 

Her gün ‘’O’’ sokağın başında

Bekliyorum belki, belki gelirsin diye…

Dün gece sahile gittim yine!

Durdum baktım…

Saatlerce kaybolduğumuz enginlere

Omzuna yaslandığım anların, anılarıyla avundum yine…

Belki de sen vardın ‘’O’’ kıpırtısız teknede

Seni sordum batan Güneş’e

Ürperdim

İrkildim

Bir el tuttu kolumu!

Usulca sarıldı

Kapladı tüm benliğimi yine…

Teselli etti!

 

‘’SEN’’ dedi!

‘’Sen, zaten benimle değil miydin yıllardır?

Kalabalıkların içerisinde

Çaresiz

Kimliksiz

Kadersiz yüreğinle!

Ne değişti ki?

Ne bekledin ki?

Bak Yar’ınım, Yâren’inim ben yine!

Yalnızlığım! Deyip geçme!

Asla terk etmem seni

Sen istesen de, istemesen de’’

 

Ben

 Yine!!!

Çaresizim

Yine sensiz

‘’Yalnızlığım’’ Değişmez kaderim!

İstesen de, istemesen de!!!

 

 

Ayşen Arslangiray Kura

25 Temmuzda/İzmir’den

 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..