Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Yine aklımdasın

Yine aklımdasın
 

Yine aklımdasın. Lanet olası. Hayatımın düşmanı. Değersiz çiçeklerin peşine
düşüp beni ayaklarının altında ezen. Ruhumu aşka küstüren. Aşkı değersizleştiren.
Sessizliğe bürünmeme neden olan. Yine aklımdasın.

Zormuş unutmak, yaşananların üzerine çizgi çekmek. Zormuş bir ilişkiden, bir
sevgiden umudunu kesmek. Mesaj beklemek hiç gelmeyeceğini bile bile. Sevmek hiç sevilmeyeceğini bile bile. Zamana sığınmaktan öte bir şey yok. Tüm sızıların tek dostu, zaman, benim de sızılarımı gömecek toprağa ve hiçbir arkeolog bulamayacak kalıntılarımı. Hiçbir imam okuyamayacak cenaze duamı.

Ucu yanmış mektubunu okuyorum yine. Bir kızgınlıkla elimdeki çakmağı yakıp
kağıda yaklaştırmıştım. Yanmaya başladığında da gözlerim dolmuştu. Sanki seni tamamen yitiriyordum. Sanki o şey beni sana bağlayan en önemli şeydi.

Seni çok sevdim diyordun ilk satırında ve tam o satıra gelirken söndürdüm ateşi. O ateşi söndürdüm söndürmesine de, yüreğim hala yanmaya devam ediyor. Aklıma sen düştükçe, midem bulanıyor, gözlerim kararıyor, ellerim titriyor. Aklıma sen düştüçe, sesim kesiliyor, sözlerim düğümleniyor. Yani vefasız aklımasen düştükçe, gönlüm aşkınla yanıyor.

Eski bir film şeridi gibi aksın bundan sonra zaman. Başka şeyler peşinde
dolanan ve çok kişiyle flört edip, aslında sevdiğinin o masum kız olduğunu
anlayan, o gözü yükseklerdeki adamı oyna mesela. Ya da başkalarında aşkı
bulamayacağını anladığı anda eliyle ittiği kızın peşine düşen bir vefasızı...

Neden mi hep kötü hikayelere konduruyorum seni? Neden mi hep üzülen, acı
çeken taraf olmanı istiyorum? Tek bir kelime ile sevgim diyebilirim. Yine bana
dönmeni istediğim için, değerimi, kıymetimi anlamanı istediğim için, benim
dışımda biriyle mutlu olmanı istemediğim için. Gerçek hayatın içindeki gerçek bir masalda seninle olmak istediğim için...

Sevgi bencilleştirirmiş insanı, doğruymuş. Bencilleşen insan kinlenirmiş. Kinlenince risk alırmış. Hayatımın en büyük rizikosu sensin. Aynı zamandahayatımın tek vazgeçilmezi. Gerçek bir masalın gerçek başrol oyuncusu...

07.09.08 16:4

 
Toplam blog
: 74
: 546
Kayıt tarihi
: 21.04.07
 
 

1980 doğumluyum. Kamu Yön. Bölümünde okumaktayım.. Kelimelerle oynamak en büyük zevkimdir. Kelimele..