Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
448
 

Yine kaçırdı Akor otobüsü...

Yine kaçırdı Akor otobüsü...
 

Benim akıllı Akor'um yine kaçırmış otobüsünü... E insan felsefeye dalınca bazen işlerini geciktirebiliyor. Her zaman söylemişimdir, Akor göründüğü kadar akıllı değildir diye.

Geldi yanıma bugün yine. Belli ki konuşacak insan arıyor. E başka dinleyende yok onu, kime gelecek? Tabii ki Pınar'a. Başladı anlatmaya. Neymiş efendim, otobüsü kaçırınca, yanına bir kız gelmiş... Rockçı tipliymiş. Siyahlar giymiş üzerine. Yüzünde piercingler falan. Hani toplumumuza göre satanist (!) tiplerden...

Bizim Akor bu konular da tutucu değildir. O her insanın istediği gibi yaşama hakkı olduğunu inanır. Yani satanist olsa bile Akor saygı duyar ona. Neyse o bunları düşünürken, yanlarına başında kasketi, sakallı bir adam gelmiş. Hani İstanbul'da Arabistan'da gibi yaşayan adamlar varya, onlardan. Önce süzmüş biraz kızı. Akor da çaktırmadan adamı kesiyor. Adam bir şeyler söylemiş içinden. Sonra da satanistlikle ilgili bir şeyler söylemiş. Ama duyamamış bizimkisi. Kızın duyduğunu iddaa ediyor. Nerden çıkardın diye sordum. Kızın yüzünün rengi atmış öyle dedi.

Adamın yaptığı doğru değil. Bu apacık ortada. Akor'da sinirlenmiş bu duruma. Ama bir şey diyememiş tabii. Kızın üstüne bir hüzün çökmüş. Sırf giydiği şeyler yüzünden satanist damgası vurulduğu için belki de yaşadığına lanet etmiş.
Hergün olan şeyler bunlar. Akor kendi üstüne vazife olmayan şeyleri, bazen çok takar kafaya. Devamlı söylenip durdu. Sürekli "o kızın vücudunda dövmeler var diye, o adam onun satanist olduğunu nereden çıkardı? Kızın kendi hayatı... Neden insanlar geri zihniyetlerinden kurtulamıyorlar" diyip durdu. Bende bunu biraz yatıştırabilmek için bir arkadaşımın da başına geldiğini anlattım. Hem de benim yanımdayken. Adamın teki satanist dedi, geçti bizim yanımızdan...

Toplumuz böyle be Akor'cum. Bizim gibiler yok değil tabii. Ama sokakta Arap kıyafetleriyle dolaşanları da görmemezlikten gelemeyiz. Onların kafası başka çalışıyor. Sen nasıl rockçıların hayatına saygı gösteriyorsan, onların hayatına da saygı göstereceksin. Tek şartla! Onlar senin hayatına saygı gösterdikleri sürece...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sadece o arap kıyafetine benzer kıyafetler giyenlerde değil be canım kardeşim:)O kaddar çok varki beyinlerine o kıyafeti giydirmişte,dış görünüşleri etek tayyör olan:)Sen bir dövme beni dövme yazımı okuda o rockçı kızın duygularınıda anlat Akor'a :)Sevgiler...

Duyku 
 06.02.2007 19:09
Cevap :
Ben çoktan okudum o yazıyı :))  06.02.2007 19:14
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 101
Toplam yorum
: 253
Toplam mesaj
: 43
Ort. okunma sayısı
: 2120
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster