Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Yine yaptı yapacağını giderayak...

Yine yaptı yapacağını giderayak...
 

Yine yaptı yapacağını gider ayak hayat
Helal olsun ona
Yine bütün yükleri, acıları, kara düşünceleri
Yıktı üstüme
Haklıyken haksız gibi, sanki çok kötü bir insan gibi hissetmeme
Sebep oldu

Şimdi
Keşke eskiye dönsek
Ve
İyi ki öyle yaptım
Gibi iki farklı düşünceye sahibim sayende

Aslında çoktan haketmişti
Hatta geç bile kaldım belki
Ona bensizliğin acısını tatdırmaktan dolayı
Çok mutluyum
Ama her şeyin bir yan etkisi olduğu gibi
Bunun da yan etkisi var
O bensiz
Ama
Ben de onsuzum

Şimdi ya buna razı olacağım
Bu zamana kadar nasıl onsuz durmuşsam
Bundan sonra da öyle dururum
Diyeceğim
Ya da
Yine eskisi gibi ağlayıp, özleyip, pişman olacağım

Ben kararımı verdim
Birinci seçeneği seçip
Yoluma
Eskisi gibi devam edeceğim
Onsuz
Ama yalnız değil
Arkamda koskocaman ailem var benim
Seni sollar geçerim güzelim
Haydi selametle...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..