Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '10

 
Kategori
Beslenme
 

Yiyeceklerimi neden planlamalıyım?

Yaşamda plan yapmak çok önemli. Bunun önemini hepimiz biliyoruz. Kariyer, tatil, finasal yatırım ya da günlük yaşam gibi hayatımız için önem taşıyan her şeyi planlıyoruz. O zaman yiyecek ve içeceğimizi neden planlamayalım. Peki planlama bana ne kazandırır?

Neyi ne zaman yiyecegimi bilmek bana kilo vermek icin hesapladigim günlük kalori hesabi cercevesinde kalmayi kolaylastirir.

Hangi besin maddesinden ne kadar tükettigimi görmeme yardim eder. Böylece saglikli beslenebilmek icin neyi yemek planim icine almam gerektigini bana gösterir

Yiyeceklerimi planlayarak ve hesaplayarak sedigim yiyecekleri icin kalori yeri acabilirim.

Plan bana gidecegim yolu göstererek motive eder. Baska yiyeceklere karsi duydugum aniden ortaya cikan istahi kontol etmeme yardim eder.

 
Toplam blog
: 6
: 935
Kayıt tarihi
: 08.10.10
 
 

Fazla kilolarımı verirken, sağlıklı beslenmeyi yeniden öğrendim. Bu tecrübelerimi diyet okulu adını ..