Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '12

 
Kategori
İnternet
 

Yok böyle keyf

Yok böyle keyf
 

İşte bu kedicik bizlerin yeni internet fenomeni… Çevresinde neyin olup bittiğini zerre takmadan patilerini demir korkuluğa dayanarak keyif yapıyor ve belki de bu kayıtsızlığı ve hiçbir şeyi umursamayan ruh haliyle biz insanlara ders veriyor…

Çünkü deli dolu koşturmacalar içinde geçen hayatımızda yapmayı isteyip de yapamadığımız bir keyiftir şirin kediciğin gerçekleştirdiği şey… Şöööyle bir ayakları uzatıp ekmek kavgası derdine düşmeden sadece anın tadını çıkararak yaşadığına şükretmek…

Düşünüyorum da, neeeerde ben de o rahatlık… Ki ben başımdan gelip geçen şeyleri o kadar da sorun etmem kendime… Rahatlığın kitabını yazıp imza günü düzenleyecek kadar umursamaz olabilirim bazen… Ama adını bile bilmediğim şu muhteşem tatlı şeye bakıyorum da, yanına yaklaşamam rahatlıkta…

Video 38 saniyelik belki… Yani çok kısa, hatta özellikle sunni olarak tasarlandığı bile düşünülebilir… Ama bana göre kediciğin bu kadar ses getirmesinin en büyük sebebi, yapmayı isteyip de bir türlü yapamadığımız bilinçaltı arzularımıza ışık tutması, yani bize ulaşmayı bir türlü başaramadığımız rahatlık hissini hatırlatması…

Hakkında ne düşünürseniz düşünün, olumsuz anlamda hangi etiketi yapıştırırsanız yapıştırın, itiraf etmelisiniz ki bu keyif ve rahatlama anı bir çoğumuzun hayatında yok… İşte o özel kediyi huzur anlarında seyretmenizi sağlayacak videonun linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/yok-boyle-keyf/#.UFUg4XaQHmE

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..