Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '16

 
Kategori
Güncel
 

Yok oluruz...

Yok oluruz...
 

“Türkiye artık bu noktada kalamaz. Statüko bir şekilde değişecek. Ya ileri hamlelerle atılım yapıp kazanacağız, ya küçülmeye mahkum olacağız. Ben kendi adıma ileri hamle yapmaya kararlıyım.”

Bu sözler 12 Ekim 2016 tarihli Hürriyet’te Akif Beki tarafından Cumhurbaşkanına atfen yazılmış.

“Irak ve Suriye’de kimseden izin almadan bağımsız adım atacağımızı ilan et”miş…

Sözü uzatmayacağım.

Benim “büyüme” hevesiyle girişilen ancak sonu hüsranla biten 2 hamle var hemen aklıma geliveren…

1- Saddam Hüseyin. Önce İran’a, ardından Kuveyt’e saldırmıştı büyüme hevesiyle, canını ve ülkesini yitirdi.

2- Enver Paşa. Kafkasya Harekatı ve 1. Dünya Savaşına girme maceramız. Bunun da Enver Paşaya ve Osmanlı’ya etkileri aynı oldu. Atatürk çıkmasaydı bugün ortada ne Cumhuriyetimiz ve ne de milletimiz kalırdı.

Eğer iddia doğruysa, başımız büyük belada…

Tarih, böyle büyük maceralara atılan devletlerin ve milletlerin mahv-u perişan edilmelerinin hikayeleriyle dolu…

Yok oluruz…

“Görün, bakın”… diyeceğim de, göremeyiz de, çünkü, yok oluruz!

 

Kenan IŞIK

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..