Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Yoksun işte (şiir)

Yoksun işte (şiir)
 

Ressam/Yazar/Şair Dilek SOYSAL


Çapraza almışlar
Sağır dudaklarım
Görmez kulaklarım
Sayısız kıpırtılar tenimde
Kapatmışım alıcılarımı tüm çağrılara
Yesem aç,
Uyusam uykusuzum,
Gülsem mutsuz.
Her göge çıkış,
Biraz daha dibe vuruş.
Adandım yokluğa/ıssızlığa,
Yok saydı zamanda
Ve.....
Kayboldum yokluğunda.
En bildiğim renk gri,
En sıcak gün eksi on derece
Ve ben...
Ranzası ışık görmeyen tutuklu...
Yoksun işte,
Geçiyorum bilinmez mevsimlerden,
Yazda kışı,
Gündüzde geceyi,
Yolda dağları yaşıyorum.
Eşkıyan oluyor,
Sırtımdan yediğim kurşunu onurla taşıyorum...
Yoksun işte
Yerine bıraktığın ıssızlık,
Yoldaşım şimdi yanımda, sokakta, yatakta
Geçmişim kanıyor her köşe başında...

Dilek SOYSAL
 
Toplam blog
: 18
: 477
Kayıt tarihi
: 26.04.10
 
 

Ankara doğumluyum... Hayatın ağır yaşam koşuşturmasında bir nebze de olsa nefes almaya ve aldırmaya ..