Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '09

     
    Kategori
    Şiir
     

    yoksun yanımda

    yoksun yanımda
     

    <ı>Yoksun yanımda, <ı>
    Senle ve sensiz geçen günleri anımsıyorum….
    <ı>İliğime kadar özlemekteyim…
    <ı>Birlikte yapamadığımız ve yapacağımız onca şey
    <ı>Bir an korku kaplıyor bedenimi <ı>
    Düşündüğümüz hiçbirşeyi yapamamak ihtimali… <ı>
    Hepten karamsar havaya bürünüyorum <ı>
    Yoksun yanımda,
    <ı>Seni seviyorum kelimesi takılıyor boğazıma.
    <ı>Yanımda olduğunu farzedip;
    <ı>Fısıldıyorum kendi kendime
    <ı>Ses boşlukta yankılanıyor sadece
    <ı>Söylediğim sözlerin hiç bir anlamı kalmıyor… <ı>
    Sana sarılmış ve gözlerinin içine bakarak <ı>
    Seni seviyorum diyeceğim günler geliyor aklıma
    <ı>Biraz olsun keyifleniyorum, yüzüm gülmeye başlıo….
    <ı>Ama sen yine yoksun yanımda…..
     
    Toplam blog
    : 1
    : 691
    Kayıt tarihi
    : 03.12.09
     
     

    19 yaşında Uşak Üniversitesinde Sosyal Bilgiler 2,sınıf öğrencisiyim. İzmir' de yaşıyorum aslen Mard..