Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Yol ayrımı

Yol ayrımı
 

Yol Ayrımı


senin bahtın kara

benim ellerim beyaz

kış olursun baharda sen

ben her mevsim yaz

 

ellerim sıcakken

gözlerin neden ayaz

anladım sevgili anladım

bu böyle sürüp gitmez biraz

 

bir çaresi olmalı derim

çare/siz sevdadan gayrı

birlikte çıksak bile aynı kapıdan

yollarımız ayrı ayrı

sendeki bu eda

bendeki bu cilve

arada salınan naz

ne yazık ki

bir sevdayı pay edemedik

aramızda biraz biraz

 

bir dünya ki kocaman

birimize çok geldi

ikimize az

diyorum ki;

anlaşıp da seninle

birlikte ölsek biraz

 

 

muzaffer yıldırım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..