Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

27 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Yolcu

Sesi çıkmaz, sesim mi? Çıkmaz

Beklemek neyi beklemek

Bekleyen bensem, bekleten kim

Bir ses, bir nefes darıldım, kırıldım

Rahatım, bu benim hayatım; Dese

Bu suskunluk yüreğimde acı

Beynimde sancı, beni yaptı hancı

Hancı bekler, yüreğim tekler

Ben hancı sen yolcu diyemez

Han bir değil, yol bir değil

Yolcu eski yolcu hiç değil

Yürümez uçar, peşinde fırtına

Önünde umut, geçmişi unut

Unutmak susmaksa

Dil susar, yürek yanar, içi kanar

Yüreğe taş basar



Cebirin Defteri 27.0cak.2013 Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..