Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

22 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Arasın

Bekledim anlatırsın diye, anlatılanı dinlersin diye

Belli ki anlatacakların yok, dinleyecek vaktin yok

Boş laflara karnın toktur, konuşanın çoktur

Arasın diye beklerim ben, aramasanda sen

 

Yakıştırmadın, sanma ben yakıştırdım

Sakınsan da ellerini, bana bakan gözerini

Sanma kandırdım, sanma sakın kandırdım

Arasın diye beklerim, aramasanda sen

 

Sakladın, utandın, sıkıldın, kandırdın

Sakladım, utandım, sıkıldım, kandırıldım

Ben benden seni rüyalarımla rafa kaldırdım

Arasın diye beklerim, aramasanda sen.

 

Cebirin defteri 21,ocak,2013 ; Kütahya 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..