Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Yoldaş Anna Petroseva'nın muhteşem poposu III. Bölüm

Yoldaş Anna Petroseva'nın muhteşem poposu III. Bölüm
 

III. Bölüm
Kapılar kapandı. Tramvay yavaşça hareket etti. Tam da, gönül hicranla doldu triplerine girmişken; Kendimi düş diyarlarına vurup kısa bir hayal yolculuğuna çıktım.

Yer; St. Petersburg ağır ceza mahkemesinin orta katı. “Zulada bir şişe Yakut . Yer gök kırmızı.” Masamın üzerinde yarım kilo kabak çekirdeği, 33’lük kehribar bir tespih, bir de yeni Rus Ceza Kanunu duruyor. Karşımda ise; Anna Petroseva…

Anna, tam odanın kapısını açıp dışarı çıkacakken; Parmağımı, Bodrum Hakimi filmindeki Gülşen Bubikoğlu gibi kaldırarak, dublajdan yeni çıkmış Mehmet Ali Erbil’in ses tonuyla: “ Lütfen, orada durunuz bay Boris Markovich kızı Madam Anna Katyuşya Petroseva. Sizi, aşırı derecede güzellik ve üzerinize atılı diğer suçlarınızdan dolayı, tutuklama talebiyle St. Petersburg nöbetçi ağır ceza mahkemesine sevk ediyorum.”

Anna, şaşkın, tedirgin, boş boş bana bakıyor. Korku ve yakarış arasında bir ses tonuyla soruyor: Neden bayım ? Suçum ne?

Ben- Suçunuz mu? Hah! Hah! Hah! Hah! Gereğinden fazla güzel olmak!

Anna- Bayım, böyle saçma sapan bir suçlama olur mu? Allah böyle yaratmış. Tanrıyı da mı hapse atacaksınız?

Ben- Tövbe, tövbe ! Sus kafir! Akşam akşam günaha girme!

Anna- Vlademir Iliyiç Lenin aşkına. Lütfen merhamet.

Ben - İşte, iddianamede yer alan suçlarınızın dökümü:

· Aşırı güzellik yoluyla; Türk kadınlarını, Rus hükümetine karşı silahsız isyana teşvik etmek.

· Komşu bir ülkenin, çok gizli, savcılık ifade tutanaklarını izinsiz olarak poponuza yapıştırmak.

· Göbek deliğinizi açıkta bırakmak.

· Sürekli G.string giymek ve sutyen takmamak.

· Gizli gizli, prebiyotik yoğurt yemek.

· Halka açık yerlerde ağda yapmak.

· Kasık kıllarınızı cımbızla almak.

· Türk sahillerinde üstsüz dolaşarak; dost ve müttefik Türk kadınları arasında kin ve nefret duyguları uyandırmak.

· 23 Kere, prezervatif kullanmadan seks yapmak.

· Mavi bayraklı plajlarda yüzerken; tam 17 defa, gizlice denize çişinizi yapmak.

· Kahverengi, topuklu ayakkabılarla siyah çanta kullanmak.

· 17 Kez. makyajsız alışverişe çıkmak.

· Çimlere basmak.

· Hayvanlara kabuklu yemiş atmak,

· Hariçten, yiyecek içecek getirmek.

· Kullanılmış pedlerinizi, umumi tuvaletlerde açıkta bırakmak.

· Votkayla çiğ köfte yemek.

· Günü geçtiği halde; saçlarınıza, zamanında dip boya yaptırmamak.

· Tam 19 kere, gerçekte orgazm olmadığınız halde; sahte çığlık atarak orgazm taklidi yapmak.

· Fotoğrafçılara poz verirken, göbeğinizi içine çekerek nefesinizi tutmak.

· Manikür yaptırırken sakız çiğnemek.

· Odanızca İbrahim Tatlıses posteri bulundurmak.

· Diş macunu kapağını açık unutmak.

· Tam 11 kez, ayrı ayrı kişilerle sevgilinizi aldatmak ( Telefon dinleme ve gizli çekim kayıtları dosyadadır)

· MSN’de erkek taklidi yaparak; yalnız ve umutsuz kadınların tertemiz hisleriyle oynamak.

· Son Türkiye seyahatinizde; TRT 1’de yayınlanan “evlenme vaadiyle ezber bozan” programını yapan, sunan, yayınlayan ve emeği geçen herkesin; anasına, avradına ve tüm sülalesine Rusya’dan selam göndermek.

· Ayrıca, Yoldaş Mareşal Kikirikich Teschakov’un Tırışka Nağmeleri’nde isminiz geçmektedir..

Madam Anna Katyuşya Petroseva. Sizi, Rus ceza kanununun, eylemlerinize uyan 300 ile 500 arasındaki bütün maddeleri ihlalden suçluyorum. Lütfen ifadenizi imzalayınız!

Anna- Lütfen merhamet ediniz Yoldaş Zekerov. İzin verin evime gideyim. Popomda bir karış salça lekesi var. Eteğimi değiştirmek istiyorum. Ayrıca çok fena çişim geldi.

Ben- N’ayır madam Petrosev. Hiçbir yere gidemezsiniz.

Anna- Bayım, ne isterseniz yapmaya hazırım. Sabaha kadar da kalırım. Tao, Feng-Shui, fırında sütlaç, Kamasutra, Türk kahvesi, birdirbir, güvercin takla, uzun eşek, French kiss, vezir parmağı hatta hünkar beğendi. İzin verin şimdi gideyim. Sonra tekrar gelirim.

Ben- Hımmm! Ne istersem yapacaksınız demek. Pravada?

Anna- Da… Pravada… Nema problema.

Ben- O zaman derhal başını ört ! kıçını da kapat !

Anna- Hasssittiriniz bayım! “Da” dediysek o kadar da “Da” değil. Burası Türkiye mi lan!

Ben- Sus. Kökü dışarıda mihrak! Ulusalcı Kemalist! Darbeci terörist suratlı karı! Sizi, laik laik konuşmaktan men ediyorum!

Anna- Lütfen sakin olunuz Yoldaş Zekerov. Ne dediğinizin farkında mısınız?

Ben - Bendeniz, St. Petersburg Türk Koleji’nden birincilikle mezun olmuş, hoca efendiden madalya almış , haysiyetli ve şerefli bir Rus Savcısıyım. Bana “hassittiriniz bayım” diyemezsiniz!

Anna- Derim ulan!

Ben- Diyemezsiniz

Anna- Derim ulan!

Ben- Diyemezsiniz

Anna- Derim ulan!

Ben- Diyemezsiniz

Anna- Derim ulan!

Bir an. Tramvayın hoparlöründen duyulan “GÜLHANE” anonsuyla irkildim. Bu derece manyaklaştığımızı fark etmemişim. “Lan neler saçmalıyorum ben !” Hayal kurmak bile ne kadar tehlikeli hale gelmiş! Ağız tadıyla, güzel bir kadına dair hayal bile kuramıyoruz artık. “Hakkatten de doğruymuş. “ Ergenekon, donumuzun içine kadar nüfuz etmiş(!)

(Devam edecek)

 
Toplam blog
: 47
: 3759
Kayıt tarihi
: 17.02.08
 
 

İstanbul'da doğdum. Şişli Lisesi'ni ve MÜ Siyasal Bilimler Fakültesi'ni bitirdim. Daha sonra, İ.Ü..