Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '15

 
Kategori
Deneme
 

Yoruldum..

Yoruldum..
 

Kelime haznem geniş sanırdım. İçimden geçenlerin hepsini tamamına yakın anlatabilirim sanırdım..

Sonra okudum..

Farkettim ki benim kelimelerim okyanusta bir damla..

Ne kadar konuşursam konuşayım anlatamıyorum.

Her okuduğumda bir basamak geriledim.

Her öğrendiğimde bir seviye düştüm..

Cahilleştim..

Ne yazarsam yazayım yetmedi.

Ne okursam okuyayım yetmedi.

Okudukça mutsuz biri oldum.

Öğrendikçe soğudum insanoğlundan.

Yoruldum..

Yetmedi şiirler..

Yetmedi..

Yorgunum..

Cümle dostlardan..

Ailemden..

En çok da kendimden..

Sıkıldım..

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..