Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimden sevgin, gönlümden aşkın hiç silinmeyecek!

Yüreğimde sevgin, gönlümde aşkın iz yaptı, sen bunu biliyor musun?

Seni görmesem de seviyorum, delicesine sana aşığım biliyor musun?

İnan bana bu sevdanın, bu aşkın yüreğimdeki izini, bir tek kara toprak silecek.

Kara topraktan gayrı, ne yüreğimden sevgin, ne de gönlümden aşkın silinecek.   

Bundan sonra inan, ölsem de gam değil, sen bu kadarını bil o bana yeter.

Unutmak istiyorum seni, bilmiyorum nedenini sorma bana.

Yeter ki, sen de beni sevdiğini söyle, yaşamam için o çok bile bana.

Sözlerime aldanıp, gözlerime bakmadan sakın üzülüp ağlayıp, ağlatma beni.

Seni sevsem de söyleyemem, tek isteğim, senin mutlu olman, o yeter bana.

Bundan sonrası inan ölsem de umurumda değil,  sen bunu bil, o yeter bana.

Seni unutmak imkânsız, zaten her an aklımdasın, seni anmak için mazi gerekmez, inan bana.

Kalbinde yaşatmasan da, yeter ki sende beni unutma, senin varlığın yeter de artar bile bana.

Herkes ne söylerse söylesin, sakın sen söyleme bu aşkın, yalan olduğunu bana.

Seni seviyorum ama bunu sana söyleyemiyorum, sonra gam yükü olur dünya, sana bana.

Bundan sonra ölsem de gam yemem, dünya umurumda değil, inan bana.

Seni hep sevdim, ömrüm boyunca da sevmeye devam edeceğim, bunu yüreğimle söylüyorum,   inan bana.

Beni özlediğin her an, edersen içten bir dua, gündüz olmasa da gece gelir, girerim rüyana.

İşte o zaman sende dik gözlerini gözlerime, bütün duygularını doyurup hasret ve özlemini giderinceye kadar bak bana.

Doyasıya seyret geride kalmasın ne gözlerinde özlemim, ne kalbinde sevdam, ne gönlünde aşkım.

Bir gün duyarsan öldüğümü, gelme kabrime, arkamdan bir dua gönderirsen o yeter bana.

Gördüğümde alırım seni yanıma, saçlarını okşar, yanağından öper, alırım dudağından bir buse.

Yeter ki, şimdi sen beni unut, sen bu dünyada mesut, mutlu ol, canım o bana bir ömür boyu yeter.

Aşkım, yüreğimden sevgin, gönlümden aşkın hiç bir zaman eksilip silinmeyecek,  sen bunu bil, o bana yeter.

16.10.2011

Cahit KARAÇ

 

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..