Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

10 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yürek yangınım

Yürek yangınım
 

CANPAREM YÜREK YAREM



Var elbet bu dünyada her insanın kendince bir yanış sebebi
Benim sebebimse ne can, ne cananım
Yüreğimdeki bitmeyen bu yangının tek sebebi
Sensin benim canım anacım

Ah be güzel anacım gittin ya değişti benim yazgım
Olacaktım belki gitmeseydin, sıradan evli barklı çocuklu mutlu bir kadın
Ama kalktı ya işte üstümdeki sevginden koruyucu kalkanın..
Sokakların kızı irmayım artık , dudaklarımda türküsü bir deli kızın

Ardından "doğrudur" dedi dostlar "bir deli yangın sürer hükmünü yürekte"
Zaman tek tesellidir bu yangına, belkide tek çare..
Gün gün seninde tükenecek acın..
Birgün elbet sönecek yüreğindeki bu deli yangın..

Gel gör ki canım anacım, yanıldı işte tüm dostlar
Geçip gitti günler, aylar, hatta yıllar ..
Oysa ne tüketebildim bu acını nede dindi yangınım,
Gittiğin günden binbeterdir alazlı yüreğim, canım anacım..

Gezdim durdum dünyanın bir çok köşesini,
Yok işte, bulamadım hiç bir yerde ana sevgisinin eşi benzerini

Bilsen nasıl hasretle arıyorum ana kokunu her yerde..
Olmadı deva hiçbir ilaç yüreğimdeki sensizliğe..

Ah be canım anacım söyle, bana bu gidişin revamıydı?
Canım kızım tek servetim deyipte
Beni sensiz yabanda diyarda sevginden fakir biçare bırakmak hakmıydı,
Hangi hukukta yazılı
En kötüsü canım anacım,
Böyle büyük Acın bi minicik yüreğe,
Söyle nasıl sığardı ?


****


doğum=ölüm günü_m

Doğum günüme dört kala ellerimden uçtu annem
Yüreğime beyaz kelebeklerini bırakarak..






10.08.1994
 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..