Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Yuvasız kuş gibiyim

Yuvasız kuş gibiyim
 

RESİM: İNTERNETTEN ALINTI"


Duvarı yıkan nem

Gam oldu viran eyledi gönlümü
İlgisizliği vefasızın
Bunalttı susturdu bülbülümü
Düşüncesizin düşüncelerine girmek zor
İşte bu yüzden sorma halimi anne
Koklama eflatun karası sümbülümü
Gurbet ellerde yuvasız kuş gibiyim

Yıllar eskitti iyi duygularımın tümünü
Yalnızlık çağırdı her seferinde ölümü
Niye girdi aklıma açıverdi sevda tülümü
Hak ettim mi ben böylesi bir zulmü
Görme anne gözümden dökülen cefa gölümü
Darağacında boğulmuş gibiyim

Ne hayallerim vardı anne pembeye boyadığım
Kalbimi fetheden, yürekten seven sandım
Nasıl inandım, nasıl kandım gör bak yanıldım
Ummak, sabretmek, beklemek oldu yanılgım
Yanındayken bile yok sayıldım
Rengi uçmuş bir kefene çaresizce sarıldım
İnişi olmayan yokuş gibiyim


"DEĞERLİ ARKADAŞIM FADİME GEZER'E İTHAF EDİLMİŞTİR."


SİBEL UNUR ÖZDEMİR

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..