Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '08

 
Kategori
Yılbaşı
 

Zaman tüneli

Zaman tüneli
 

Zaman tünelindeki yolculuğumuz devam ediyor... Bin dokuzyüz elli yedi senesinde başladığım yolculuğa, zaman zaman üzülerek, zaman zaman sevinerek devam ettim... Her üçyüz altmış beş gün bitiminde, yeni bir sayfa açtım yaşam defterimden... Karalanmamış, bembeyaz... Üzerine umutlarımı, hayallerimi, düşlerimi yazdım. Ağaçtan yaptığım kalemi, portakal suyuna batırarak... Görünmez yazılarımı , üçyüz altmışbeş gün içinde, ısıtarak görünür kıldım ... Kah güldüm doyasıya, kah ağladım salya sümük hıçkırasıya... Ancak, hiç bir zaman umudumu yitirmedim elimden geldiğince, yapabildiğimce...

Ve diyorum ki ;

Üç gün sonra geride bırakacağımız, acısıyla tatlısıyla bizim kahrımızı çeken, eski senemize elveda derken, yeni umutlarla iki çift sıfır dokuza hoşgeldin diyor, önce sağlık diliyorum hepimize... Ardı gelir zaten....

Tüm MB AİLESİNİN Yeni Yılını Kutluyorumm.... İyi seneler...

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..