Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '09

     
    Kategori
    Eğitim
     

    Zamanı Yakalamak

    Zamanı Yakalamak
     

    internetten alıntı


    20 yıl oldu öğretmenliğe başlayalı. Sanki dün gibi. O kadar çabuk geçiyor ki zaman. 

    Eski fotoğraflara baktıkça anlıyorum.Bu yüzden bir şeyler yazıp, sizinle paylaşmaya karar verdim. 

    Önce size biraz kendimden bahsedeyim. Hep güzel okullarda iyi koşullar altında çalıştım. 

    Aslında fen kolu mezunuyum ama İngilizce Öğretmeni oldum. 

    Eğitimci olmak çok keyifli. Kendi dilini doğru düzgün bilmeyen insanlara yabancı dil öğretmek zor ama çok zevkli. 

    Özellikle öğrenmek isteyene faydalı olmak paha biçilmez. 

    Araştıran, sorgulayan, yorumlayan bireylerle çalışmak, onlara yol göstermek, öğrenmeyi öğretmek en büyük hedefim. 

    Özel bir kolejde çalışıyorum. 

    Öğrencilerin sorularını cevaplıyorum, ödevlerine yardım ediyorum. 

    Çeviri yapıyorum. Blog yazıyorum. Gazete ve köşe yazısı okuyorum. Okuduğum yazarlara yorum yazıyorum. Ders materyali hazırlıyorum. Her seviyede soru ve test düzenliyorum. Kısacası zamanı yakalamaya çalışıyorum. 

    Size de faydam olabilirse ne ala. Sorularınızı elimden geldiğince cevaplarım. Yeni mesleğe başlayanlara yardımcı olabilirim. Gerek bilgiye gerekse alıştırmalara ulaşmak için bana danışabilirsiniz. 

    Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere... 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 564
    Kayıt tarihi
    : 12.11.09
     
     

    İngilizce öğretmeniyim. Öğrenmeyi, öğrendiklerimi paylaşmayı, okumayı, okuduklarımı yorumlamayı v..