Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '20

 
Kategori
Deneme
 

ZERRE

Ben bir zerreyim koskoca alem içinde

Ne bu zerre  kendiliğinden bir zerre

Ne de bu alem

Olsun yine de ben bir zerreyim koskoca alem içinde

Bir hayat paylaşıyorum başka zerrelerle de

Kimi bana göre bir dev

Kimi bana göre bir cüce

Yine de Alemden bakınca hepimiz bir zerre

Bir sevgi yaşıyorum zerrece

Hiç yaşamayandan sevgim ancak bir zerre öte

Bir acı çekiyorum zerrece

Hiç çekmeyenden acım ancak bir zerre öte

Bir zengin oluyorum bir fakir zerre icabı

En zengin zerre ile en fakir zerre arasındaki fark ise

Alemden bakınca ancak bir zerre

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..