Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Zifiri bir Gece de !

Zifiri bir Gece de !
 

Bulutların Dili .


Biliyorum sen en büyüksün,

Amenna inandım...

 

O gecenin zifiri karanlığında,

Seni aradım…

 

Direksiz gökkubbede,

Şahap nur yıldız yoktu...

 

Rahmani yanımla baktım.

Şah damarımda bulum…

 

Gökkubbenin altında…

Bir ben bir sen vardın.

 

Şüphem yok ement fyik …

Sen ne gökte, ne yerdesin…

    

Şah damarından yakınım diyen,

Ruhumun sahibi, nefesimsin…

 

Yeri, göğü yaradan sensin…

Sen olmasan bu yer gök! Evren…

 

Rabsız yaşam ne mümkün! ! !

Neydi acep o an ruhumu kuşatan,

 

İsyan ettiren melun iblis…

Şeytanın karşısında, bana güvendin,

 

Mahşere dek özgürlük verdin…

Ne gaflettir, bulutlu bir gecede

 

Güneş yıldız şahap arıyorum …

Esma hüsne den bilgi, iradem…

 

Cellü Celal senin.

Adem den beridir putu ret ettim…

Le ilehi, illallah deyip akit ettim.

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..