Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Zincirlikuyu Mezarlığı’na

Zincirlikuyu Mezarlığı’na
 

Zincirlikuyu Mezarlığı; Hep aşinamız, içimizden biri...


Dün,
Zincirlikuyu Mezarlığı’ndan geçtim.
Zaman durdu.
Arayıp bulamadım ahududunu.
Unutulur mu hiç akan gözyaşları.
Huzur yayılmış dörtbir tarafa
Duygular, ağaçlarda sallanmakta.
Bir köşede özlem,
Bir köşede hüzün.
Ne kadar uzakta kalmış;
Para, şöhret, ün.

Dün
Zincirlikuyu Mezarlığı’ndan geçtim.
Dayımın mezarı
Sessiz, sakin.
Nice şairler uyumakta
Selvi ağaçlarının altında.
Oturmış
Kendinden bahsediyor sükun;
Herkes halinden memnun.

Dün
Zincirlikuyu Mezarlığı’ndan geçtim.
Burada yatanların hepsine
İmrendim…

 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..