Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Zıpla zıpla...

Zıpla zıpla...
 

..


sen yel değirmenimdin benim
rüzgarın nereden eseceğini bilirdim
kalp atışımı bilirdim
günü güneşi, geceyi yağmuru
adımlarımı sayabilirdim
rüyalarımda sürprizim
sabah uyandığımda dua'mdı ismin
isminin hecelerini sevdiğim
..
şimdi ne halde miyim
sana son ettiğim yemini ertelemekteyim
..
sen çoğul yalnızlığımdın benim
içimde yaşayan kelebektin
beni bana kırdıran kavgamdın
beni bana sevdiren kalabalığım
inan kendim olmaktan bıktım
senden bıktım
hala senin olmaktan bıktım
..
kendimi kurtaramadım
asıl gerçek sevdama sahip çıkayım!!
http://www.youtube.com/watch?v=o-kbuS-anD4
 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..