Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '07

 
Kategori
Güncel
 

!!!!...

!!!!...
 

Alışkanlık mı yaptı.. Sırf medya abarttı diye timsah gözyaşlarına boğulmak ve sırf gündem bu olduğu için duygu seline kapılmak ..

Oysa ne garip her gün o kavşakta onlarca genç ölüyormuş, ışıkta yokmuş o kavşakta biz ne dimi. Ama ağlamamıza neden olan yas tutmamıza neden olan şeydir bu birilerinin adresi ve kimliği belirli birilerinin ihmalkarlığı.. Neden yas tutturanlardan hesap sormak yada olayın bu yanına bakmak istemiyoruz.. Kanımca sizlerle anlaşamıyoruz…

BARIŞ a çok üzüldüm hatta gelmesi için onca can verdiğimiz BARIŞIDA çok özledim..

Ölüm nerden ve ne zaman geleceği belli olmayan DUR tabelası oysa gittiğimizde görecek dokunacak hissedeceğimiz çok şey var. Böyle zamansız gelince ölüm hep GELECEK ve UMUT gelir aklıma. Umut eder sıkarız dişimizi gelmesi zor olan geleceği görmek için. UMUT kandırmaca kaçmaca avuntudur bendeki tanımı ulaşmak istediğimiz GELECEK için onca çektiğimiz sıkıntı vakitsiz bir sonla erişilemeyen GELECEKLE sonlanır. OYSA HEP SAVAŞLARA GÜLE OYNAYA GİTMİŞİZDİR ÖNCE VATAN DİYE SAVAŞTAN SONRA BARIŞ OLCAK DİYE ama ben hala göremedim barışı ve ben sayamadım dünyanın yaşını biliyorum çok yaşlı dünyamız ve kurulduğu günlerden bu yana hep savaş görmüş kavuşacağını umut ederken BARIŞA..

Umudu öldürerek anları güzelleştirmeli anlarda birleşmeli tüm zamanlarla yeryüzü aşkın ve barışın yüzü olmalı.

Neden mi yazdım bunları BARIŞ gitti hiç beklemediği anda yapacak çok işi vardı mutlak. Sanmıyorum BARIŞ ın geleceği beklediğini 28 yaşını dolu yaşadı ertelemedi geleceğe…

 
Toplam blog
: 16
: 1127
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Merhabalar! Ben Ebru. 1988 doğumluyum. Kastamonuluyum. İstanbul'da oturuyorum. Açık öğretım bankacıl..