Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

-...bisiklet...-

-...bisiklet...-
 

picasaweb'ten...


Bir zamanlar bende çocuktum.
Üstüm başım kir-pastı.
Akşama kadar bir top peşinde koşardım da,
Akşam ezanı okununca eve dönmem söylenirdi…

Babamdan almasını istediğim ışıklı ayakkabılar ile ;
Hiçbir zaman yiyemediğim dolma biberim kabukları arasında gidip geldi gözyaşlarım…

İçine Sarelle sürülmüş ekmek parçası sayesinde öğrendim ellerimi direksiyona koymadan bisiklet sürmeyi…

Sonra;
Bir gün düştüm!

Avuçlarımda çamur,
Dizlerimde kan;
Ayaklarımda ışıklı ayakkabılarım ile,
Bir zamanlar bende küçüktüm…

 
Toplam blog
: 40
: 548
Kayıt tarihi
: 14.03.09
 
 

1983 doğumluyum.Esasen kendi halimde biri olsam da, söz konusu "yazmak" olunca durum değişebiliyor.Ç..