Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '13

 
Kategori
Blog
 

' Artık yazmiiciiiim...'

' Artık yazmiiciiiim...'
 

netten...


Blog yazma işini, çok fazla önemsedim...

Bazen işimi, öğrencilerimi bırakıp habire blog yazdım...

Herkese laf yetiştirmek çok zordu...

Yorum yazmazsan bir türlü... Yazsan bir türlü...

Saygıdeğer bey ya da hanımefendi, emek vermiş; sana yorum yazmış...

Yanıtını vermezsen küser...

Geciktirirsen alınır...

Benim elimde olmayan nedenlerle yanıtım da yorumum da öteki köyün telegıraf tillerine takılıverir...

Hele ki kış donu varsa, 'don çözülmeden' tellerden gelemez...

Blogcu bakkalımız, blog yazalı, burnu büyüdü, deftere yazmaz...

Kasap blogger Burhan Efendü, etin döş kısmısından virmez...

'Blogger berber, gel birader bir berber dükkanı açalım!..' dememe rağmen burun kıvırır...

Hırdavatçı Blogçu Zerzevat Efendi, mallarını pazarlamak için blog yazmaya başlamış...

Blogçu yoğurtçu, Nihavent Hanım, yoğurt işlerini bırakmış; ateş düşürücü maaaccuun  pazarlıyor...

Kocası kızınca blogdaki MSN'sini ve tilifonunu da siliveeemiş.... Herkeşi gandırıveemiiiş...

Sünnetçi pratisyen pilok Necdet, yorum alamadım diye, sinirinden kendi ş...ni kesmeye kalkmış...

Blogger, germager Sühander Teyze, overlokçu tükkanını terketmiş... Onsekiz saat sanalda turdaymış...

Fırıncımız, hamurkâr  blog yazarı Hünkâr Efendü, elinin hamuru mâyes'iyle hâk-ı vatan'dan yazıyormuş

Şarkütericilikten ve orta ikiden terk, 'Şakkira Büling Peruklu Tattütütüttüüütüt ' Efendü pilogçu olmuş.

'İkizlere takke, bayılana  gazoz'  satıcısı, 'kelbaşaşimşirtarakbuişleribırak' lâkaplı  blogçu çok sevilmiş.

Eski ekonomist-emperyalist; şimdiki komonist, geleceğin takkeli,liboşu Lületaş Efendü blogçu olmuş

Piyanist-şantör, bankacı bonkör, atını çok seven Harun Bey, hâralarını satıp iki blog köşesi satın almış.

Dabakhaneciler kraliçesi,'Gergin  Dümbelek Derisi' lakaplı, Mrs.Rosa, 2. el blog alıp satıyormuş.

Hangi blog sitesine üye olsa orayı batıran 'Batık Büzüyye Efendü' şimdi bizim bloglara dadanmış.

Meçhul maskeli, borazancı başı:' Memikrasi Tenceresinden ' isimli ucube, piloklara kaynak olmuş.

Evde kalan Cihannüma-yı Perverkeş Hanım, müthiş bir profil resmi koyuvermiş ve habire yazıveemiş.

Ispanak gazetesi muharriri, Gudubet Bey, habire haberleri tekrar eden, papağan yazılara başlamış.

Siyaseten mütekait, CD kurbanı, Cunû'üp Bey, peruk takarak; hatta şepkesinin altında  yazar olmuş

Şimdi mali bey ne yapsın?..

Pilokçu, kokutuyor...

Hangibirini anlatsam...

Sadece beş adet pilok yazmış olan Kelleci Nazikter Hanım yazmaktan usanmış...

İyi ki bunlar,' feşmekan blogda'  yazıyorlar... Burada, herkes haddini bilir... Gocunan olmaz tabi..

....

Ayrıca...

Yazı başlığında, 'Artık yazmiciiiim' diyen .. Ben değilim...

Nesli tükenmekte olan 'mahalle bakkal  amcamız 'ın, yeni yetme torunu Şepnem, arkadaşına hitaben:

'Artık yazmiiciiiim ; msn'de,kamerayla  görüşeciiiiim !..okey.. Byee.. şekerim '' diye konuşunca, onu düzgün konuşmaya davet etmiştim..

O da ne dese iyi ?..

Gayet pişkin bir sırıtışla...

- Amcacığım, babam çiiiiğ küfte yoğurmuş sizi çağırıyoooooo !....Ben de sizi  tükkana davet ediciiiim !..

- Ediciiiiim  ' demeee !!!..

- Aynneeenn öööööööleeeeeee !..

(Gel de içme !..)

******

Eh!..

Bu saatten sonra, takımı-taklavatı toplayıp  gitmek de varmış kaderde ha ?..

Peki nasıl dayanırım ben bu hasrete... (Koyayım bir kaset şimdi... Açayım bir  gazoz...)

On yıldır bu sitede yazıyorum... Ortalama okunma sayım olmuş: 2345... 5000 blog yazmışım.

( Şimdi, bir  afdilli hoplayıp..' Naaayyııır.. Noolaamaazz... Bu rakkamların' yannnnıışş ! diyebülürler )

Hatta, kendileriyle değil de başkalarıyla kıyaslayıp,'' -Senin okunma ortalamanı benim... falan abilerimin ortalaması düver valla !..'' diyecek kadar saftirik -zomtirirk melek ruhludurlar...

Gel de sevme bunları...

( Yılan kendi eğrisini görmez; deveye boynun bükük dermiş...)

........

Gönüllü özel takipçilerim, muhasebecilerim sağolsunlar... Her yorumumu, yazımı, raporlarımı, AVM alışveriş sürekli gözden geçirirler.. bana bildiriler:)

Bir kuruş da para istemezler... İstediklerini ispat etsinler, ben bu bıyıkları keserim ...

Ben, onlar için buradayım işte ...

Hayranım  çok.. .(Şimdi, sünnetçi pilok Ruzigar ef. kızacak.... Kendini övüyor diye :))  ...)

Peki soruyorum şimdi...

Ben bu köyü terkedersem...

- Kim, bacaklarından ikiye  ayıracak şimdi -DE bağlacının ha ?..

-Kim ki 'Kİ bağlacı için' oturup ağlayacak ha ?..

Evet!..

' Artık yazmiciiiim !..' olmaaaaz !..

Üzüm, üzüme baka baka şıralaştı..

İmamın, son köylü küfürbaza kızıp da 'Gömün anasını satiiim... dediği gibi olmasın...

'Yazmiiiiciiimm..'.şeklinde değil...

'Yazmayacağım !..'' demek gerekir...

.....

'' Oleeey... Bu adamdan gurtulduk... Artıkın yazmeyecekmiş !..' diyenleri çok seviyorum...

Onlar için yazmaya devam edeceğim...

Tabi ki öncelikle buradaki saygın dostlarım için...

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..