Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Aralık '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

''Beni iç bugece''Aga nigi maga nigi

''Beni iç bugece''Aga nigi maga nigi
 

Beni iç
Gıdım gıdım bu gece

Kadehe mi dokundu dudakların
Buluşmak istersen benimle

Bırak içine akayım
Kadehin teninden
Bana susayan her yerine

Şimdi
Dokun istersen
Tenin nasıl yandığını
Hisset istersen

Alev alev nedir
Öğren
Öğret
Nasıl istersen..

( 24-01-2005 ) (SR)

- Her gece uykularım acıyor kırılıyor göz bebeklerim ve öğütüp duruyor değirmenler..
- Akşam olunca başımı koyduğum yastığım var ya hani vicdanımla yarenlik eden..
- Yastığa başımı koymadan önce bakarım yastığa, görürüm bizi.

- Sevaptan alıkoyup günaha sokan sebepleri seyrederim.
- Sonra var gücümle geçiririm dişlerimi yastığa çeviririm iyice sanki hafiflerim.
- Bunları yazdığım için sakın kızma bana ben kızarım seni üzen sebeplere..
- Hatta saçlarını yolup kelliklerini eline veririm..
- Olmaz böyle şey deme olur elbette sen yine de beni iyi dinle.

- Hiç olmazsa koyun say, koyun dinle.
- Sonra sarıl uykunun bizlisine.
- Belki de yastığın sana ihtiyacı vardır..
- Tıpkı benim gibi senin sıcaklığına.

- Yoksa!
- Çiftli düşler düşleyerek yiyecek kendisini..
- Senin derdini, kederini, tasanı, çekmeye mecbur mu elin yastığı?
- Sen gel, kendi yastığının sesini dinle.
- At kafandan türlü sersemlikleri..

- Kuşlar
- Kelebekler
- Çiçekler
- Sevdiğin düşler düşle.

- Kim bilir?
- Hem belki de
- Senin yastığınla, benim yastığım.
- Hani bir zamanlar aga nigi maga nigi.

- İyi dinle!
- Allah bilir, neler anlatır şimdi yastık sana, hayırlı hayırsız bütün işleri.. Eminim.
- Hem biliyor musun?
- Yastığın yattığı yer de mühim, soluduğu hava, yaşadığı şehir, yüzüne değen yüz gibi.
- Hele de kuş tüyü yastıklar var ya uçurur dururlar seni göklere..
- Yastığa konulan baş'ın, eli, ayağı, kalbi, hele ki bastığı toprak en mühim..

- Bilmiyordun değil mi?
- Sabırlıdır bu yastık milleti.
- Yattın mı rahat olacaksın..
- Olur olmaz her şeyi kafaya takmayacaksın..
- Bazen de ağırdan alacaksın..

- Hatta en iyi tepiği sen atacaksın..
- Oturttun mu oturtacaksın ki oturamasın bir daha oturacağı yere..
- Öyle demee!
- Geçmez ise, yastığa da söz geçmez.
- Ha büle dürter seni..
- Hem de vicdanının tam orta yerine dikilir, kalk der, uyuma git başımdan.

- Sen de özlüyorsun değil mi?
- Şu hak ettiğin sevgiyi ve başını yastığa rahatça koyabileceğin o geceyi?

- Artık gitmeliyim.
- Çünkü; yastığım beni çağırıyor..
- Sahi seninkinin adı neydi, kırlent mi?
- Ne güzel, ben hovardalık olsun diye, adını yastık koydum..
- Allah’ın yastığı be canım..
- Allah’ın yastığı işte.
- Yaslan dur kimin kimsen yoksa..

- Bedenimin en derin haliyle ve ruhumun derinliğiyle seyrederken alemi san ki biri el sallıyor,
çoookkk uzaklardan bir deli.

- Bu yüzden akılsızca teslim oluyorum, dalabildiğimce dalıyorum gecenin karasına, sonra batıyorum...
- Bundan böyle, çıkmam ki artık düşlerin beyazına..
- Var mısın sen bir yana, ben bir yana kaçalım, sonra dünya yuvarlak nasıl olsa, ortada buluşalım?
- Seni bilemem ama ben karar verdim boşanacağım.
- Kimden mi?
- Hadi oradan dalgacı adam sende..
- Kimden olacak ki çift celsede, tek yastıktan, benden…

Sabiha Rana

Yedi Düvel Gönüllere Beyaz Düşler Paylaşımıdır!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..