Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '18

 
Kategori
Edebiyat
 

''Değişmedim, Farkına Vardım''

''Değişmedim, Farkına Vardım''
 

Değişmedim, her şeyi tek tek ayıkladım, sonunda farkına vardım. Bugünkü aklıma öyle kolay sahip olmadım, dün keşke dediğime bugün iyi ki demeyi öğrendim. Sahip olduğum şeylerden vazgeçemezken ait olmadığımı anladım. Ayrımlarım sayesinde kabullenmeyi, Yaşamamış olmaktansa, yaşadığım anısını hatırladıklarımı kaybetmediğime sevindim,  sandıklarıma yanmamayı öğrendim.  Yaşadığım hiçbir anı yok saymadığım, iyi- kötü beni ben yapan, benim olan ve bana kalanlar için şükrettim. Ne kaybettim, ne değiştim, sadece fark ettim.

İnsanlar değişmez, farkına varır, zamanla… Acının insanı olgunlaştırdığı, mutluluğun küçülttüğü gibi bir şey de yok mesela, hayatın yaşayarak öğrettikleri var. Mutluluğun, tek yolu kabul etmek aslında….

Yzr. Elif ÜÇYILDIZ

 

 
Toplam blog
: 43
: 115
Kayıt tarihi
: 11.05.18
 
 

Yazar ..