Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '07

 
Kategori
Haber
 

''Ölüm sana yakışmadı''

''Ölüm sana yakışmadı''
 

Usta bir kalemimiz kırıldı.!!!!.. Kalemimizin kırılmasıyla köşeler de yetim kaldı, öksüz kaldı...

Hürriyet gazetesi yazarlarından ve röportaj ustası diye adlandırılan Yener Süsoy'u dün gece kaybettiğimizi üzülerek televizyon kanallarından öğrendik... Yakıştıramadım ölümü kendisine..

1947 yılında İstanbul'da dünyaya gelen Yener Süsoy dün akşam saatlerinde geçirdiği kalp krizi sonucu, tüm uğraşılara rağmen kurtarılamamış.. 2006 gider ayak yine yaptı yapacağını... Yine kırılan kalemle birlikte, acıyan kalpler, üzülen eş dost bıraktı geriye... Tüm içtenliğimle ''Allahtan rahmet, ailesine de sabırlar diliyorum''...

1964 yılında gazetecilik mesleğine başladığında, ilk röportajını Sirkeci Afyon Eskişehir Oteli' nin kalorifersiz buz gibi bir odasında, demir karyola üzerinde büyük ozan Aşık Veysel ile yapmış.. O vakitlerde ki heyacanını şöyle tarif ediyor...

''Ben henüz çiçeği burnunda bile olmayan bir muhabir adayı ve karşımda koskoca Aşık Veysel''.. Yener Süsoy'un anlatım tarzından bu röportajın kendisi için ne büyük bir şans ve şeref olduğunu hissettiğini anlayabiliyoruz.

Tabi ki o ilk yılların heyacanının yerini, yıllar itibariyle tecrübe ve sonsuz bilgi donanımı aldı ve işinin ustalrından biri oldu.

1964' den 2006'nın son günü sona eren başarı dolu bir hayat. Yaptığı işin duayenlerinden biriydi. Titizdi, çalışkandı, dürüsttü.. Her röportajını özenle hazırlar, karşısındaki kişinin nabzına göre sorularını sorup cevabını almasını bilen biriydi.. .....

Her muhabirin her şeyi yazma özgürlüğünün olmadığının bilincinde olan ve kabul eden büyük bir röportaj ustasıydı........

Büyük ustanın gitme zamanı değildi henüz çok erken oldu gidişi.... Öksüz kaldı, yetim kaldı kalemler....

Daha yapılacak çok röportajlar, sorulacak çok sorular, konuşulacak çok insanlar vardı..... Hepsi yarım kaldı Yener Abi.....

Tüm basınımızın ve medyamızın başı sağolsun diyorum..

Melekler seninle olsun YENER SÜSOY......

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..