Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

'Açık Kapı'

'Açık Kapı'
 

www.duslerakademisi.org


Duyguların en güzel ifadesinin sanat sayesinde olduğunu düşünenlerdenim.

Müzik(!)

Dans(!)

Resim(!)

Fotoğraf(!)

Film(!)

Tiyatro(!) vs…

Bir çoğumuzun bu sanat dallarından herhangi birine yatkınlığı, ilgisi vardır.

Örneğin; Resim benim için bir tutku, olmazsa olmazımdır!

Mutluysam çizerim…

Mutsuzsam yine çizerim…

Hatta telefon görüşmesi yaparken önümdeki kâğıda resimler çizerim.

Rahatlıyorum…

Mutlu oluyorum…

Yaptığım çalışmaları incelerken ayrı bir keyif alıyorum.

Resim kursuna gitmek(!) amatörce çalışmalarımı profesyonelliğe taşıyacak eğitimi almak gerektiğini düşündüğüm için 14.02.2010 Pazar günü Dilek Sabancı Engelliler Parkı'ndayım.

‘…sanatçı engel tanımaz’ sloganıyla tanıtımının yapıldığı eğitim almak isteyen tüm dezavantajlı herkese açık olan “Açık Kapı” günündeyim ve katılımcısı çok fazla büyük bir kalabalık arasında ilerlemeye çalışıyorum.

Projenin Koordinatörü Ercan Tutal’ın, ‘Alternatif Kamp’tan sonra ikinci büyük projesi ‘Düşler Akademisi’nde hepimiz düşlerimizi gerçekleştirmek için buluşmuştuk.

Resim Atölyesine kaydımı yaptırdım. Asistan yiğenim de yanımda eğitimlere katılmak üzere kayıt oldu. Resim Atölyesinin gönüllü resim hocası Başak Hanım ile tanıştık. Yapılacak çalışmalar ile ilgili ön bilgi aldık.

Dans atölyesine ve Ritim Atölyesine kayıt yaptıranların gönüllülerle birlikte yaptıkları danslarını ve müzik showlarını izledik.

Düşlerimde birbirinden güzel tablolarımla açmış olduğum sergiler var(!)

Bir düş kurdum ‘düşler akademisi’ de bize gerçekleştirmek için bir fırsat verdi.

Siz de bir düş kurun… Umarım gerçekleşir.

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..