Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

"Arkadaşlar Engelliler için çekilen kısa filmleri belgeselleri incelemeye çalışıyorum"

"Arkadaşlar Engelliler için çekilen kısa filmleri belgeselleri incelemeye çalışıyorum"
 

Salih Arıkan Bayrakla sokaklarda


Arkadaşlar Engelliler için çekilen kısa filmleri belgeselleri incelemeye çalışıyorum. Bu konu çok önemli toplumsal ön yargıların kırılması ve olumsuz algıların olumluya çevrilmesi gerekir. Kim hazırladı bilmiyorum. Görme engelliler farkındalık filmi. İsmi ne güzel değil mi. diyorki elaman. Doğa kuşlar falan e ya gözlerinizi açıp kapatamasaydınız. Ya hiç görmeseydiniz gibi olayı acındıran bir yaklaşım tarzı var. Ya sen engellilere acıma hissini güçlendirerek mi farkındalık sağlayacaksın. Ben kırk yıldır körüm ve çok şükür bir aczi yetim yok. Birçok başarılı arkadaşım var. Elaman diyor ki görme engellilerin sizden bir beklentisi yok. Ya gerçekten mi kime sordun sen kaç körü tanıyorsun. Allah Aşkına engellilerle ilgili bir çalışma yapacaksanız bir konuşma yapacaksanız azıcık okuyun bizim gibi derneklerden danışmanlık alın. Ama arkadaş en iyi bilen. İşte böyle bir molla kasım gelir seni sigaya çeker. Geçenlerde bir üniversitede engelsiz diye bir toplantı yapıldı. Engellilerle ilgili toplantıda bir engelli yoktu. Ya gerçekten bu engelsiz sözü engelliler olmadan engelliler adına dönüşmeye başladı. Sosyal sorumluluk dersi gören öğrencilere bir önerim daha kısa filmler ve belgeseller çekelim. Ne yazık ki bu öğrenciler son ay yâda son haftada geliyor bende o zaman açıkça bir şey yapamayacağımızı söylüyorum.

 

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..