Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

"Aşk" olsun Eros!

"Aşk" olsun Eros!
 

Aylardan Şubat ayı, vallahi geldi geliyor. Kumrulaşma zamanına on dört kala durumları. Anladınız siz ne demek istediğimi. Kalp diyorum, hediyeler diyorum, illa da kırmızı diyorum… Havada aşk kokusu var diyorum. ( Yok, onu ben demiyorum Kenan Doğulu diyor. ) Benden söylemesi; tuttunuz elinizde kaldı, tutamadınız eliniz boş kaldı.

Hayatınızda biri yoksa aslında rahatsınız. O gün hediyeden, çiçekten, yemekten yırttınız demektir cepten kardasınız. İstediğiniz şekilde yayınız, isterseniz bunalım takılınız. Kim, kiminle, nerede, ne yapıyor kafanıza takmayınız, bir şekilde boşluğun tadını çıkarınız.

Varsa biri vay halinize günün cambazısınız. Erkekseniz benim için böyle günlerin anlamı yok tribine boşuna girmeyiniz, çıkamazsınız. İş başa düşüyor, işi iş benimseyip ele alınız elinizdekinden de olmayınız.

İki dergi karıştırınız, gazetelere bakınız, “in” mekanların programlarına göz atınız, kesenize uygun bir yere acil rezervasyon yaptırınız. Kulaklarınızı şimdiden dört açınız, sevgiliniz kendisine ne alınmasını istiyor iyi anlayınız, aldığınızı beğenmezse şapa oturup hayıflanmayınız.

Hanımlar için iş kolay. Nasılsa daha çok bekleyen taraf olmaları nedeni ile günle ilgili kaygıları çok daha farklı olacaktır. Yeter ki program yapınız, yer bildiriniz gerisi kendilerine bırakınız. Gelen bilgiye göre ne giyilecek, saç ve makyaj nasıl yapılacak, ne takılacak, hangi parfüm sıkılacak telaşı bir erkeğe hediye seçmekten biraz daha önemlidir aman kendilerine gün içerisinde angarya iş çıkarmayınız.

Bu arada hanımlara küçük bir tüyo olsun günün anlam ve önemini bence fırsat bilip kaçırmayınız. Aşkta sınır tanımamayı Türk kızı şanına yakışır şekilde tersine kullanıp, olabildiğince naz yapınız, mızmızlanınız. Nasılsa sonra bir şekilde gönlünü alırsınız. (?!)

***

O ne yahu? Havada bir şey uçuyor sanki. Zıııııınnnnkkk. Ha ha ha! Iskaaaaaa!

Zıııııııınnnkkkk. Ahhhh k.ç.m! ( p.p.m dersem daha mı sevimli olur acaba? ) Bu neydi böyle amma da acıdı ha! Siyatik ağrısı gibi girdi çıktı resmen.

Güne dair yazıyoruz ya aşk meleği Eros düştü peşimize doğaldır. Alınganlık had safhada yine bilerek sıyırdı oku da bizim kalp yerine k.ça sapladı gibi bir his var içimde.

Alacağın olsun be Eros!

Ahhhh! Durum mesajı aldığımız yerden belli oldu, biz bu on dördü de kutlayamayız. Bu taktiklerle bizi yıldıramazsın şeşbeş Eros! Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için felsefesi ile yaşayan bir sürü kader arkadaşım var benim, isimleri de sana inat Aramis, Athos, Porthos! Sana mı kaldık, biz birbirimize bakarız.


Not: geçen sene bu özel günle ilgili “Atmosfer normale döndü” başlığı altında neler yapmışız?
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=26216

 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..