Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

"Aşk"ı içinde barındıran bir yazı

"Aşk"ı içinde barındıran bir yazı
 

Aşk benim için çiçektir,
çiçeklerden "Gül"dür,
güldür gülgür
"Gülçiçek"tir.

Aşk senin için,
A'dan başlayıp hayat yolunda, yolunda,
Ş'yi de atlamayıp K'dahil yol almaktır;
hep mavi, bulutsuz mavi gökyüzü eşliğinde ve ve ve
bol yıldızlı geceeeee!...

Aşk benim için, boğanın kırmızıyı görünce saldırması gibi dört nala koşmaktır yaşamın, yaşamımın kıyılarında.

Aşk senin için, Aşk'ı otuz beşinde Bodrum'da Fransız müziği eşliğinde kucaklayıp taşımaktır kırklara, ellilere, altmışlara, git gidebildiğince tüm yaşlaraaaa!...
Aşk benim için, Burgaz'da bira, midye tava, dost sohbeti eşliğinde Aşk'ın gözlerinin içine bakmaktır, bakıp bakıp denizle gökle coşup dizeler döktürmektir, Aşk'a.
Aşk senin için, Aşk'ın kucağına uzanmaktır, Aşk'ın parmakları saçlarında gezinirken anlatmaktır ilk sarılışı tekrar tekrar, tekrar tekrar yaşamaktır Aşk'ı.

Aşk benim için,
aşk senin için,
aşk bizim için,
Aşk ve aşk,
yalnızca "Aşk" demektir.

Aşk, maviyi, yeşili, bulutsuz mavi gökyüzünü, bol yıldızlı geceyi, Bodrum'u, Burgaz'ı kapmış geliyordu bana ve sana ve bize aşkla!

Çiçeklerden
gülü seversin sen
aşklardan
Aşk'ı severim ben.

Yolları
yolculukları seversin
sen
ben
kıyıları severim
kıyılarda Aşk'ı.

Yazmayı seversin
sen
yazıların içinde
aşkla oynayan
noktayı virgülü
Aşk'ı
ben okumayı
severim
noktayı virgülü
aşkı dinlemeden
Aşk'la!

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..