Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

‘Baba demek’ ne mi demek?

Baba; can, kan, arkadaş, gölge ağırlığı, evin direği, koca, para, sığınak vs…
Laflar çok klişe gelebilir ama tam’a yakın kelimeler bunlar… Aklıma gelmeyen eminim daha birçok kelime vardır anlatabilmek için…

Dün bir babayı kaybettik;

Bültenlerde mutlaka izlediğim kişi idi o… Hayata sıcacık bakan, sıcaklığını tv arkasında bile insanlara yansıtan kişiliğe sahipti… Her olaya güler yüzle bakmayı sanırım kendisine ders edinmişti… Ve en çok sevdiğim yönüydü bu… Başarılı bir insandı ve başarılı insanları anlatmakla bitiremezsiniz…

İlk gece duydum yoğun bakımda olduğunu, şaşırdım. Ve her ağzımı açtığımda ‘inşallah Allah çocuklarının yüzüne bakar da hayata geri döner’ dedim… Ama maalesef ki, takdiri ilahi önüne kimse geçemiyor.

Sabah haberleri açtım ve oğlunun basın açıklamasını izledim. Beni o kadar etkiledi ki, boğazı düğüm-düğüm konuşamıyordu bile. Kelimeler çıkmıyordu ağzından… O anda, bir kez daha  babamı kaybettiğim an gözlerimin önünden geçiverdi… Bu yüzden cenaze haberlerini çok izlemem ve merasimlerine katılmamaya özen gösteririm, çünkü çok etkiliyor beni.
Kısacası söylemek istediğim ‘BABASIZLIK ÇOK ZOR’.

Allah gani-gani rahmet eylesin ve ailesine sabır versin.

 
Toplam blog
: 14
: 897
Kayıt tarihi
: 27.03.12
 
 

11.01.1985 Adana doğumluyum... ..