Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

"Belki"..."Olsun"

"Belki"..."Olsun"
 

kaRşıLıksız aŞk...


Öyle bir zamandayız ki artık 

İki tarafı keskin bıçaktır sevgi 

Gitmekle kalmak arasında ince bir çizgi… 

Sevmekle sevilmek arasındaki tercihtir bir nevi 

Aynı anda mutlu olmak, neden bize uzak ?? 

Ya çok sever, sevilemezsin… 

Ya da sevemez, sevilirsin… 

Karşılıklı olması na mümkün gibi!!! 

Bu devir işte böyle bir devir…. 

Belki; belki !!! 

Gözlerimle değil, gözlerinle görmek istedim 

Nefes almak değil, nefes olmak istedim.. 

Kuru kuruya yaşamak değil 

Seninle yaşlanmak istedim… 

İstedim istemesine de sen beni istemedin… 

Olsun, olsun !!! 

Sözlerine değil, yüreğimin sesine kulak verdim 

İmkansızı ister gibi istedim seni 

Ve böyle bir devirde, böylesi bir aşkla sevdim işte 

Kim bilir ben gibi sende kimi… (CyLn) 

 

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..