Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '16

 
Kategori
Mizah
 

"Ben anayasa çiğnedim"

"Ben anayasa çiğnedim"
 

ANAYASA


Herkes sustu, sesini yükselten katılımcıya baktı…

HOŞBEŞ ÇAYEVİ neşeli bir toplantı yaşıyordu bu kez…

Güldüler…

- NASIL OLDU BU?

- Anayasa’ nın ilk üç maddesinin değiştirilmesinin teklif dahi edilemeyeceği 4. MADDEDE yer alıyor değil mi?

- Alıyor…

- BİR TOPLANTIYA ÇAĞIRDILAR. Gittim. Anayasa sil baştan yenilenecekmiş, benden teklif istediler. 3. Maddedeki ‘’Türkiye Devleti ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür.’’ HÜKMÜNÜN BİR GEÇİCİ MADDEYLE ‘’Yayımını takip eden üç ay içinde yürürlükte değildir.’’ HÜKMÜYLE ASKIDA BIRAKILMASINI ÖNERDİM.

- Eee!? Ne olacak o üç ayda? Ülke milletiyle birlikte neresinden bölünmek isteniyorsa bölünsün diye mi önerdiniz?

- Sanırım EVET…

Kalabalık şaşkınlıkla sustu, sonra başlayan fısıltı gürültüye dönüştü, ayağa kalkanlar oldu…

- KİMİ VE NEREYİ BÖLECEKSİNİZ KARDEŞİM?

- ORADA DA AÇIKLADIM; ‘İçindekilerle ve içinde olması istenecek tüm akraba, danışman, yandaş, yakındaşlarla birlikte, altın, para, pul, uçak, helikopter, silah, mühimmat ve bunları kullanmak için yetiştirilmiş silahlı personel, neleri varsa, daha nelere de ihtiyaç duyacaklarsa, onların da orada bırakılması kaydıyla, BEŞTEPE’ deki SARAY ve YAN BİNALARI ile ARAZİSİNİN Türkiye Cumhuriyeti sınırlarının dışına çıkartılması…’ için… ‘Geçmişe yönelik hiçbir sorgulama ve yargılama yapılmaması kaydıyla, oranın, tıpkı VATİKAN gibi ayrı bir devlet olması…’ nı sağlamak için… Ama o yeni devlet vatandaşlarının, kalan Türkiye Cumhuriyeti topraklarına ayak basmaması da ‘Yeni Anayasa’ nın geçici maddeleri arasında yazılacak… ‘Onlar da buna razı olur,geleceğe yönelik, dillendiremedikleri korkularından kurtulurlar, biz de kurtuluruz.’ diye düşündüğümü söyledim…

Bakıştılar, gülüştüler…

- Evet, bölünmez bütünlüğün bölünmesini teklif ederek 4. MADDEYİ ÇİĞNEMİŞSİN.

- Kötü bir RÜYAYDIHemen GOOGLE AMCA’ mı açtım, sordum; ‘’Kötü rüya görünce ne yapmalı?’’ diye…Anayasa çiğnemenin ‘KÖTÜ RÜYA’ olduğunu düşündüm.

- Ne demiş GOOGLE AMCA’ n?

- Müslim Hazretleri’ ne göre bir HADİS-İ ŞERİF’ TE Kötü rüya gören uyanınca sol tarafına üç defa tükürüp, şeytanın şerrinden ALLAH’ Ü TEÂLÂ’ ya sığınsın. Bu takdirde rüya, ona zarar vermez.”deniyormuş…

- Tükürdün mü?

- Evet… Sol yanımda oturmuş, bana bakan torunumun yüzüne gelmiş, ‘’Ne yapıyorsun dede?’’ diye bağırdı…

Özcan ÇELTİK

24.05.2016 

 
Toplam blog
: 237
: 361
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

1949 Antalya doğumlu, ANSAN üyesi Orman Yüksek Mühendisi, ressam ve öykü yazarıyım. KAKTÜS MEDYA ..