Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

30 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Ben"i bilen var mı ola?

"Ben"i bilen var mı ola?
 

kedi sevdi


Kim bilir

Sizi bilmiyorum haliyle ama kendimi ne kadar biliyorum ki?

Bir an gelir en veli halimle zırdeliden beter neler eder neler söylerim, an gelir çocukça oyunlar oynarken içimin yaşlanmasından çürüdüğümü hissederim.

Dürüstlük hayatımın temel ilkesi diyebilirim en iki yüzlü halimle. An gelir en melek halimle şeytanı alt ederim..

An gelir bir çocuk kadar saf olduğumca an gelir kimselerin çözemediği en zor soruların çözümü bendedir.

Okul yıllıklarına konu, dostlarımın diline pelesenk olmuştur yaşadığım bu tuhaflıklar...

Mülkiye yıllarımda iktisadın "Yahya hocadan geçtin okulu bitirdin " anlayışına inat haziranda geçtim ama tüm sınıfın geçtiği saçma bi dersten az daha atılma noktasına gelip son dakika golü ile geçmiştim..

Yine bir aile dostu bu kız hakkaten bu kadar saf mı yoksa çok mu iyi rol yapıyor diye kardeşime sorusu da çok iyi özetler yaşadıklarımı..

Herkesin kahkaha ile güldüğü Cem Yılmaz'ın eşek esprisine ben aval aval bakınca millet bana gülmeye başlamıştı zira..

Sizde oluyor mu bilemiyorum haliyle ama bende nasıl mümkün olabiliyor bu yaşadıklarım bilemiyorum..

Nasıl en iyi iken en kötü olunur yada en güzelken en çirkin?

Sanki Ying ve Yangı aynı anda t(y)aşıyorum içimde... Savaşın en kanlısı barışın en huzurlusu...

Ateşte yanarken buz olabilmek mümkün mü sizde de ?

Sizi bilmiyorum haliyle ama siz ne kadar sizi biliyorsunuz gerçekte ?

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..