Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '11

 
Kategori
TV Programları
 

"Bir çocuk sevdim"

"Bir çocuk sevdim"
 

Geçtiğimiz Cuma akşamı, önce salondan eşim seslendi. 

Sonrasında küçük oğlum: 

"Baba az gel bak televizyonda ne var!" 

Diğer odadaki bilgisayarın başından kalkıp televizyona bakınca şaşırdım... 

Kanal D'de yeni bir dizi(Bir Çocuk Sevdim)ve dizideki sahnede de bizim lise... 

Heyecanlandım; birkaç diziden başka dizilerle pek arası olmayan ben diziyi izlemeye başladım. 

( E ne var bunda diye soracak olanlar varsa onları uğurlayıp biz yazımıza devam edelim.Başka arkadaşlar da dile getirmişti, yazma sebebleri olarak. Birkaç kişi dışında konuşamayacağımız, konuşsak da sözlerimizi dinletemeyeceğimiz durumlarda yazıyoruz.Peki burada yazdıklarımız okunuyor mu, diye düşünülecek olunursa, en azından umuyoruz, varsayıyoruz....) 

"Diploma" başlıklı yazımda zaman zaman olduğu gibi okulumuzdan söz etmişim, bir de fotoğraf ekleyerek... 

Dizi de okuduğumuz sınıfların da birşekilde gösterilmesi güzeldi. 

Bizim zamanımızda "Kadırga Endüstri Meslek Lisesi" ve sonrasında "Akşam Lisesi"vardı. 

Şimdilerde "Teknik Lise" ve "Anadolu Meslek Lisesi"bölümleri eklenmiş... 

Dizide de"Kadırga Lisesi"olarak tanımlanmış... 

Dizideki bazı sahneler de Kadırda semtinde çekilmiş... 

Dizinin gidişatına göre okul çekimleri süreklilik arz etmeyecek, ama kadırga semtindeki çekimler sürecek gibi... 

Yine geçtiğimiz Cuma günü Hürriyet'te ilk kez yazacak olan Bilgin Gökberk'in kendi kaleminden kısa bir tanıtım yazısı vardı...Türkiye ve dünya futbolundan örnekler veriyordu Hürriyet'te yazmanın önemini dile getirerek.İsterse sabahleyin yazmaya başlayayım, öğlenleyin kovsunlar diyerek.... 

Bizimkisi de o hesap, dizide bizim okul gösterildi ya isterse bir daha hiçbir sahnede gösterilmesin... 

İzlemiş olanlar bilir;konunun ana teması "onbeş yaşında Nazife de hanım"a toplumun bakış açısını dile getiren türkülerin olduğu ülkemizde, "Bir Çocuk Sevdim"dizisi de var olan toplum gerçeğini farklı bir bakış açısı ile ekranlara getirecek diye düşünüyorum... 

"Bir Çocuk Sevdim"takipçisi olacağım ender dizilerden biri olacak gibi... 

 
Toplam blog
: 180
: 901
Kayıt tarihi
: 25.07.09
 
 

Önceleri Milliyet Gazetesi'nin "Okur Mektupları" vardı...Şimdi ise "İnternet", "Milliyet Blog" ve..